|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
XR genialna w teren w porównaniu do DR. Zawias o niebo lepszy ale łapie temperaturę szybko i IMO na gorące regiony to słaby pomysł. Do tego krótkie interwały serwisowe. Minusy i plusy jak widzę znasz. Rozumem tylko DR. Jeździłem w ponad 40 stopniach nigdy nie zagrzałem a leciałem z XR akurat na tym tripie i przy 120 zaczynała drastycznie rosnąć temperatura mimo dodatkowej chłodnicy. DR już nie mam ale w temacie XR możesz pogadać z Franzem. Osobiście na takie zastosowanie XR bym nie kupił.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 88
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 45 min 30 s
|
![]()
DR ma chłodnicę oleju w standardzie, silnik jest stabilny temperaturowo, jest bardzo żwawy moim zdaniem, jest niższa, mniej pali i jeśli masz tylko podróżować to z zawieszeniem też bym za wiele nie robił. Bak, owiewka, małe poprawki w silniku, siedzenie bo w standardzie mega niewygodne, mocowanie bagażu.
XR 650 L jest wyższa, ma lepszy zawias, ale i wyżej środek ciężkości, obowiązkowo chłodnica oleju, najlepiej z Xr 400R, zbiornik bo jest malutki, resztę mniej więcej wiesz. Jest człowiek u nas co na XR 650 L zjeździł pół świata, może Ci podpowiedzieć co nieco, szukaj na messenger "Wesoły Romek", zdaje się że ma nawet dwie sztuki. |
![]() |
![]() |