|  16.03.2025, 22:12 | #171 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2017 Miasto: Łódź 
					Posty: 334
				 Motocykl: Tuareg Przebieg: rośnie   Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 18 min 11 s |   
			
			U mnie w Afryce jak z silniczkiem miałem kilka razy problem, to wyświetlał się "-" na pozycji wrzuconego biegu i tyle, blokował się bieg i już.  Ale... moja dużo latała w terenie, ciągle mieliła biegami i silniczek miał duuużo roboty, a pierwsze problemy z nim się zaczęły w okolicach 30-35 tyś. U Ciebie chyba zaraz bym wracał do tego sprzedawcy i próbował oddać sprzęta. | 
|   |   | 
|  16.03.2025, 22:20 | #172 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 34 min 14 s |   
			
			Moja przyjechała z francji, nie wiadomo czy przebieg jest prawdziwy i jaka jest jest historia.  Rozmawiałem z tym sprzedawcą, zachował się fer i chce pomóc, a nie chce nakręcać afery jeśli to tylko wina tego silniczka | 
|   |   | 
|  16.03.2025, 22:38 | #173 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 30 s |   
			
			Melon pisząc o manuału,  mial na myśli trym manual.   Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | 
|   |   | 
|  16.03.2025, 22:42 | #174 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 34 min 14 s |   
			
			Ahaaaa, jak już biegi znikną to nic nie idzie zrobić, ale w N Anię M, żaden tryb, nie zmienię ręcznie + i - ,zero reakcji muszę go zgasić na biegu, i jak przepchne tak pół obrotu koła po przekreceniu zapłonu to słychać jak zmienia biegi na luz i wszystko wraca do normy do puki znów nie dojdzie do 3 biegu
		 | 
|   |   | 
|  16.03.2025, 23:11 | #175 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2017 Miasto: Łódź 
					Posty: 334
				 Motocykl: Tuareg Przebieg: rośnie   Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 18 min 11 s |   
			
			Jak z Francji, to musiała być jakaś "przygoda" - tylko nie wiadomo , czy miało to jakiś wpływ na skrzynię. Może też być problem z prądem, np. słaby już akumulator, ale mój z pierwszego montaży aku wytrzymał chyba ze 6 - 7 lat. | 
|   |   | 
|  17.03.2025, 14:47 | #176 | 
|  |   
			
			Też mam automata z nalotem 73 tyś km i na razie skrzynia pracuje bez problemu. Mogę potwierdzić, ze przy około 50 tyś km DCT zaczął zawieszać się na 2 biegu, ale czyszczenie silniczka pomogło. Te motocykle nie są chyba takie złe, jak na Youtube kraży filmik jak jeden Austryjak dobił na swojej AT 1000 DCT z 2016 roku ponad 400 tyś km
		 | 
|   |   | 
|  17.03.2025, 14:52 | #177 | 
|  |   
			
			kiedyś jak jeszcze śledziłem temat /6 lat temu!/ to była NC700dct bodaj z przebiegiem ponad 100kkm i moto jeździło jak nowe. koleś nakręcił to chyba w dwa lata z tego co pamiętam.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  17.03.2025, 20:49 | #178 | 
|  |   
			
			Problemem może być nie wymieniony w trakcie wymiany oleju mały filtr. Proponowałbym zrobić taką wymianę i wlać ...W40. Miałem już dwa takie przypadki i pomogło. Generalnie skrzynia jest mało zawodna i ja po za w.w. nie miałem w żadnym modelu awarii co nie stanowi oczywiście reguły, jak widać.
		 | 
|   |   | 
|  18.03.2025, 09:46 | #179 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2019 Miasto: łódzkie na granicy ze śląskim 
					Posty: 252
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 5 dni 5 godz 54 min 24 s |   
			
			Ja bym w ogóle zaczął od wymiany oleju i filtrów jeśli nie ma pewności co tam jest wlane.
		 | 
|   |   | 
|  18.03.2025, 22:13 | #180 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 34 min 14 s |   
			
			Na 95% to będzie ten silniczek, mój "oswojony mechanik" do którego dziś moto zaprowadziłem poradził mi żebym delikatnie stuknął go młotkiem (gdzies tam wczesniej tez o tym czytalem).... pomogło, zjechałem beż żadnych problemów do niego. Ma całe moto przeglądnąć tak na 110%.  Powiedzcie mi taki tylko jeszcze taka kwestie,świeci sie cały czas "check engine", czy wyciągnie akumulator to błąd się skasuje czy zostanie w pamieci  Tak z ciekawości tylko pytam bo i tak będzie komputer podpięty. | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| naprawa silniczka dct , silniczek dct | 
| 
 | 
 |