|
|
#171 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 334
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 9 min 29 s
|
U mnie w Afryce jak z silniczkiem miałem kilka razy problem, to wyświetlał się "-" na pozycji wrzuconego biegu i tyle, blokował się bieg i już.
Ale... moja dużo latała w terenie, ciągle mieliła biegami i silniczek miał duuużo roboty, a pierwsze problemy z nim się zaczęły w okolicach 30-35 tyś. U Ciebie chyba zaraz bym wracał do tego sprzedawcy i próbował oddać sprzęta. |
|
|
|
|
|
#172 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 33
Motocykl: CRF1100
Online: 1 dzień 31 min 45 s
|
Moja przyjechała z francji, nie wiadomo czy przebieg jest prawdziwy i jaka jest jest historia.
Rozmawiałem z tym sprzedawcą, zachował się fer i chce pomóc, a nie chce nakręcać afery jeśli to tylko wina tego silniczka |
|
|
|
|
|
#173 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 49 min 42 s
|
Melon pisząc o manuału, mial na myśli trym manual.
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
|
|
|
|
#174 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 33
Motocykl: CRF1100
Online: 1 dzień 31 min 45 s
|
Ahaaaa, jak już biegi znikną to nic nie idzie zrobić, ale w N Anię M, żaden tryb, nie zmienię ręcznie + i - ,zero reakcji muszę go zgasić na biegu, i jak przepchne tak pół obrotu koła po przekreceniu zapłonu to słychać jak zmienia biegi na luz i wszystko wraca do normy do puki znów nie dojdzie do 3 biegu
|
|
|
|
|
|
#175 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 334
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 9 min 29 s
|
Jak z Francji, to musiała być jakaś "przygoda" - tylko nie wiadomo , czy miało to jakiś wpływ na skrzynię.
Może też być problem z prądem, np. słaby już akumulator, ale mój z pierwszego montaży aku wytrzymał chyba ze 6 - 7 lat. |
|
|
|
|
|
#176 |
![]() |
Też mam automata z nalotem 73 tyś km i na razie skrzynia pracuje bez problemu. Mogę potwierdzić, ze przy około 50 tyś km DCT zaczął zawieszać się na 2 biegu, ale czyszczenie silniczka pomogło. Te motocykle nie są chyba takie złe, jak na Youtube kraży filmik jak jeden Austryjak dobił na swojej AT 1000 DCT z 2016 roku ponad 400 tyś km
|
|
|
|
|
|
#177 |
![]() |
kiedyś jak jeszcze śledziłem temat /6 lat temu!/ to była NC700dct bodaj z przebiegiem ponad 100kkm i moto jeździło jak nowe. koleś nakręcił to chyba w dwa lata z tego co pamiętam.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#178 |
![]() |
Problemem może być nie wymieniony w trakcie wymiany oleju mały filtr. Proponowałbym zrobić taką wymianę i wlać ...W40. Miałem już dwa takie przypadki i pomogło. Generalnie skrzynia jest mało zawodna i ja po za w.w. nie miałem w żadnym modelu awarii co nie stanowi oczywiście reguły, jak widać.
|
|
|
|
|
|
#179 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: łódzkie na granicy ze śląskim
Posty: 252
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 5 dni 5 godz 46 min 18 s
|
Ja bym w ogóle zaczął od wymiany oleju i filtrów jeśli nie ma pewności co tam jest wlane.
|
|
|
|
|
|
#180 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 33
Motocykl: CRF1100
Online: 1 dzień 31 min 45 s
|
Na 95% to będzie ten silniczek, mój "oswojony mechanik" do którego dziś moto zaprowadziłem poradził mi żebym delikatnie stuknął go młotkiem (gdzies tam wczesniej tez o tym czytalem).... pomogło, zjechałem beż żadnych problemów do niego. Ma całe moto przeglądnąć tak na 110%.
Powiedzcie mi taki tylko jeszcze taka kwestie,świeci sie cały czas "check engine", czy wyciągnie akumulator to błąd się skasuje czy zostanie w pamieci Tak z ciekawości tylko pytam bo i tak będzie komputer podpięty.
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|