|
|
|||||||
| Wszystko dla Afrykańczyka Ciuchy, buty, kaski, gogle, rękawiczki, kondomy, pokrowce, ochraniacze, zbroje i inne gadżety które chcesz opisać lub polecić |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 871
Motocykl: TA
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 2 godz 58 min 35 s
|
Muszel tego 2.0 w poliftowej budzie też idzie przełączyć ?
Pasowało by coś zmodzić bo mój 130KM dużo pali gdy się go ciśnie (140-150) autostradą Według kompa coś w okolicy 9litrów na tym samym odcinku trafic palił 8 A tak to bardzo sympatyczne auto pilnować -skrócić interwały rozrządu i będzie latać mój ma 170 tyś i bez uwag
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Żeby już nie śmiecić koledze w wątku to odpowiem tylko, że nie wiem. Ten mój '23 rok to już miał 170KM i nie zamierzam tego zmieniać. No i życząc dobrego zakupu spadywuję
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
![]() |
Służbowe MANy diesle oczywiście palą ok 14 , przy 140-150km/h często przekraczają 15/100 , benzynowa T6 spala 18-20/100 , Sprintery też chlają.
Pomijam masę elektroniki która mocno uprzyksza eksploatację. Jeśli jakiś bus tych gabarytów spala spokojnie poniżej 10 a nawet mieści się w 8 to tylko się cieszyć. Nowe ekutrupy już tego nie potrafią starsze jak widać nie mają z tym problemu. Kolegi T4 215KM w trasie 120-150km/h potrafi się zadowolić ośmioma litrami. Inny zmienił na kolejnego Opla Vivaro i chwali za małe spalania.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() |
Cytat:
https://www.youtube.com/watch?v=kJpo_pBLAqM
__________________
XRV750 RD07 / BMW R1200RT |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
Ja mówię o silniku EcoBlue a to chyba nie to samo.
|
|
|
|