Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.12.2024, 20:22   #1
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 463
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 17 godz 35 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Robi72 Zobacz post
. Instrukcja obsługi nie podaje żadnej alternatywy w zmianie lepkości oleju. Producent poleca stosować olej 10W30 i myślę, że inżynierowie Hondy wiedzą co robią, dlatego, że pod taki właśnie olej były wyliczone wszystkie pasowania na węzłach tarcia. Nie ma innej alternatywy jak to miało miejsce ze starszymi AT 750 czy też Transalpami XL600V, gdzie instrukcja obsługi dawała takie możliwości przy zamianach lepkościowych np. 10W40, 20W50.
Mylisz się. "Maris", czyli fabryczny program serwisowy podaje taką alternatywę. Masz rację - inżynierowie wiedzą co robić, żeby skrócić żywot sprzęta. Pasowania drogi kolego, są typowe. Po za tym, lepkości dobiera się w zależności od temperatur zewnętrznych i tego, czy moto ma być używane na szosie, czy w terenie. Na koniec z praktyki - po zalaniu CRF 15W50, a nawet 20W50 klienci stwierdzili większą elastyczność siłowni i lepszą pracę skrzyni. Oczywiście interwał 5-6kkm.
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.12.2024, 16:24   #2
Dubel
 
Dubel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 428
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
Dubel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 25 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jarczoq Zobacz post
Mylisz się. "Maris", czyli fabryczny program serwisowy podaje taką alternatywę. Masz rację - inżynierowie wiedzą co robić, żeby skrócić żywot sprzęta. Pasowania drogi kolego, są typowe. Po za tym, lepkości dobiera się w zależności od temperatur zewnętrznych i tego, czy moto ma być używane na szosie, czy w terenie. Na koniec z praktyki - po zalaniu CRF 15W50, a nawet 20W50 klienci stwierdzili większą elastyczność siłowni i lepszą pracę skrzyni. Oczywiście interwał 5-6kkm.
Hipolem zalej
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje.


https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2
Dubel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nat 1000 sizyrk Wszystko dla Afryki 2 18.12.2021 19:15
Gts 1000 kudlacz Inne - dyskusja ogólna 4 30.11.2019 15:22
Facet - żywotność (znaczy się chodzi o pompę..) Miszel Uklad paliwowy i wydechowy 29 23.09.2016 07:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.