| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2012 
				Miasto: mazowieckie 
					
				
				
					Posty: 139
				 
Motocykl: TA600, NT650V 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 dni 9 godz 29 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem TW 125. Super sprzęcik ale otarłem się o TW 200 i to była rewelka. Dół silnika ten sam, ciut większy cylinder i duuuużo elastyczniejszy motorek. Rama i reszta w zasadzie ta sama.  TW 200 chyba nie występowało w europie w sprzedaży. Moja była kupiona w Japonii.  Mało tego na rynku ale w De można upolować.  
		
		
		
		
		
		
		
	200-ka miała rozruch el. i kopniak.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			taką zmianę można zrobić samemu kiedyś. ważne jest aby to było 125 z uwagi na wymogi formalne. TW200 widziałem w PL w sprzedaży tylko raz.  
		
		
		
		
		
		
			w AUS wciąż jest sprzedawane suzuki 200 pod nazwą TROJAN. IMO najciekawsza propozycja obecnie jeśli chodzi o moje zapatrywania na pojazd do wszystkiego. naprawdę jeździłbym. to co na zdjęciu to jest seryjne wyposażenie. TW przy niewielkich modach też jest porównywalne ale dość sporo pali ponoć a zbiornik nikczemne 7l bodaj. https://www.advrider.com/2016-suzuki...-awkward-name/ już nie śmiecę więcej w tym małpiastym wątku  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 1,442
				 
Motocykl: Honda Africa Single 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 37 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zrobiłem dziś 30 km, pierwsze wrażenia z jazdy: 
		
		
		
			Pozycja za kierownicą jest wygodna, wyprostowana, kanapa mega wypas. Mam wrażenie, że mógłbym tym jechać długo. Silnik pracuje cicho ale przyjemnie dla ucha, czyli tak jak według mnie powinno być w pierdopędzie. Motorek super sobie radzi w mieście, jest żwawy i dosyć elastyczny. Generalnie korzysta się z czterech biegów, przy czym na czwórce można zwolnić do 40 km/h, motocykl nie protestuje i rozpędza się od tej prędkości płynnie. Do 85 km/h przyspiesza żwawo i ochoczo, przy tej prędkości prowadzi się pewnie i stabilnie. Najwięcej jechałem 90 i to nie był max, ale powyżej 85 przyspieszenie jest już odczuwalnie gorsze. Osiągi na miasto zdecydowanie zadowalające, można podsumować, że dobre jak na 125-tkę. W lusterkach widać doskonale... swoje własne ramiona. Jazda na stojąco kiepsko, nogi wygięte w pałąki jak u kowboja, więc łatwo ześlizgują się z gumowanych podnóżków. Ewidentnie jest to motocykl, na którym jeździ się z dupą na kanapie. Biegi wchodzą nieco gorzej niż w CRF i trudno wrzucić luz, ale to zapewne się poprawi po dotarciu. Brakuje mi wyświetlacza biegów, człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrego. Potwierdzam, że motorek wzbudza zainteresowanie, wszyscy się patrzą ![]() Maupa poszła do garażu, dalsza część testów na wiosnę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			takie maluszki jeszcze sa na rynku. Honda DAX 125, silnik pewno ten sam co Małpka, Kawasaki Z125Pro i Suzuki Van Van 125, 200 i 250! ten ostatni to juz całkiem 'poważny' motocykl. co do Yamahy TW to byly 125, 200 i 225. w europie byla chyba tylko 125 dostepna. chinczykow małpujących małpke nie da sie policzyc - na Ali ceny za 125ccm od ~500$ za sztuke. znaczek Honda gratis  
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 1,442
				 
Motocykl: Honda Africa Single 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 37 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mi bardzo się podoba CF Moto Papio SS, w Stanach kosztuje 3 tys dolarów i ma całkiem niezłe opinie, u nas niestety niedostępny. Szkoda.
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Super ta Maupa - gratulacje! 
		
		
		
		
		
		
		
	Wolałbym Hunter Cub ale oba odjazdowe motorki są!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja tego CF już gdzieś widziałem  
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Szikago 
					
				
				
					Posty: 1,323
				 
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 24 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Skubaniec wiedział co idzie
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Małpa przerobiona na afri piękna! 
		
		
		
		
		
		
		
	Filtr oleju pasuje od innych hąd. Ma też tańszy zamiennik od hiflo: filtr oleju skrzyni DCT CRF1000 CRF1100 NC750X X-ADV 15412-MGS-D21 Badałem też temat powiekszania pojemności. I nie jest to taka prosta sprawa. Mianowicie wraz z zwiększeniem pojemności powinno się zmienić wtryskiwacz. Oglądałem amerykańskie film na którym gość zmieniał wtryskiwacze i badał afr. Wyników nie pamiętam, ale ja odpuściłem na razie powiększanie pojemności. W tym roku nie udało się pojechać na Mierzeję Wiślaną aż pod ruską granicę. Ale kto wie co przyszły rok przyniesie ![]() Dax ma identyczne rozwiązanie sprzęgło/skrzynia co hunter. Małpka ma klasycznie, jak w moto.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Raczej się nie poprawi. Poprawi się po zmianie na 10W40 (fabrycznie jest 10W30). W opisywanym przypadku poprawa nastąpiła po pierwszej wymianie po tysiącu na też hondowski, ale W40. W przyszłości będzie latał na W50 (już nie hondowski) - sprawdzone.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |