|   | 
 | |||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  22.11.2024, 21:52 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2009 Miasto: Polichno 
					Posty: 871
				 Motocykl: TA   Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 17 min 23 s |   
			
			Weź Szynszyl  się  opanuj  plujesz na chinszczyznę a promujesz co? pamiętasz Rambo? | 
|   |   | 
|  24.11.2024, 22:58 | #2 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   Cytat: 
 Dokładnie. Szynszyl powinien się brzydzić brać do rąk wszystko co nie "oryginalne" 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  24.11.2024, 23:58 | #3 | 
|  |   
			
			Jurek to ten od viadra dalej męczy się: Moje kolejne spostrzeżenia i pytania. Mianowicie problem nadal występuje ale: - moto na swoim aku ma duży problem z odpaleniem, podpiąłem aku z auta już bezpośrednio bez odpalonego auta (jak tu kolega zasugerował słusznie) po kablach i nadal jest problem z odpaleniem. - więc ponownie odpaliłem auto i po kablach od auta odpalam moto no i znowu to samo odpala bez problemu a rozrusznik kręci bardzo płynnie bez zacięć no i zegar nie przygasa, zgasiłem go odpiąłem kable i próbuję odpalić nadal nie idzie podpinam auto idzie, o co chodzi? - zacząłem się zastanawiać czy może regulator napięcia ma jakiś wpływ na rozruch motocykla nigdzie nie znalazłem żadnych info na ten temat, tylko tyle że jak regulator to ładowanie słabe a u mnie ładowanie w normie. No ale nic robię wszystkie pomiary jakie są możliwe co do alternatora i regulatora. Alternator: napięcia 3 x 36V (nie znalazłem normy), rezystancja 3 x 0,1ohm (norma 0,3-0,5ohm), żadnych przebić wszystko w normie. Korzystałem z filmiku: https://youtu.be/d48JazxqAeQ?si=6bNMS3C0_e3XPZ8g Regulator napięcia: ładowanie w porządku, zielone przewody ciągłość do masy, z zewnątrz żadnych uszkodzeń, żadnych przebić, znalazłem ciekawe pomiary na zagranicznych mediach dotyczące jakiegoś "testu biasu" dla bieguna dodatniego i ujemnego, pomiar zwykłem multimetrem nastawionym na pomiar diody no i tutaj wyszły mi różnice bo według poniższego filmiku pomiar powinien wyjść od 0,3V do 0,5V a u mnie dla ujemnego wyszło 3 x 0,520V a dla dodatniego 3 x 0,158V. https://youtu.be/-2jWIkhy1fo?si=bkHpxnl4v-V-CQUt Ale nie wiem jak to zinterpretować. - spróbowałem odpalić moto odłączając alternator od regulatora 3 żółte kable, no i moto zaczęło odpalać, nawet na swoim aku, co za zdziwienie, czy tylko przypadek, nie wiem? Czy ten regulator może zakłócać rozruch motocykla, czy to wogóle możliwe? 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   |