|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Ja kupiłem te do Crosstourera https://allegro.pl/oferta/zarowki-ph...2v-15969388570
Świecą dużo lepiej od zwykłych, 16W ciągną na pomiarze ,policja się nie czepia bo delikatny żółty jest ale najważniejsze naprawdę mnie widać w dzień.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
cześć, wracam do tematu..
zima minęła a ja nic z tymi lampami nie zrobiłem trochę historii, kupując Afrykę miałem założone takie ledy: https://motoledy.pl/ba20d/zarowka-le...h6-12v-80v-12w zmieniłem na taką żarówkę: https://allegro.pl/oferta/zarowka-os...ch-16974629688 Może jednak tymczasowym wyjściem (zanim w końcu zmienię tę lampę na H4) będą tego typu ledy: https://motoledy.pl/ba20d/zarowka-la...12v-80v-8000lm https://gmoto.pl/zarowka-led-ba20d-3...2v,128746.html https://allegro.pl/oferta/zarowka-le...wa-17086381372 https://allegro.pl/oferta/zarowka-le...ad-17280897927 co o tym sądzicie? pomijam tutaj kwestie homologacji.... |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Udało się kupić reflektory od RD07a na H4 i do tego Osram Night Breaker
- montaż na dniach, więc mam nadzieję, że to rozwiąże kwestię polepszenia oświetlenia w ramach obowiązujących przepisów.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Lampy przełożone bez żadnych kłopotów.
![]() Pytanie dodatkowe, które mi się teraz pojawiło: czy przy okazji przejścia z BA20d (35/35W) na H4 Night Breaker (60/55W) muszę dodać jakiś przekaźnik, żeby się nic nie zjarało? Jeśli tak to jaki i gdzie? Na ten moment przełożyłem lampy i zmieniłem kostki żarówek ze starych na H4, wszystko działa jedynie co to passing świeci zdecydowanie słabiej niż włączone długie. Dzięki! Ostatnio edytowane przez Mac13k : 07.05.2025 o 19:16 |
|
|
|