|
|
|
|
#1 |
|
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,521
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 44 min 14 s
|
nie polityka a ekonomia
jakby za naprawę butów liczył godna stawkę godzinowa to nie miał by co robić bo naprawa nie często przewyższa wartość obuwia a do szwca ludzie noszą raczej tanie buty. proza życia zamiast siedzieć w ciepłym warsztacie teraz buduje domy z bracholem. porostu robisz cos co sie lepiej opłaca a ty jak nize znajdiesz szewca bedziesz robił sam jak słusznie zauważyłeś normalna cena naprawy to jakieś 70% wartości a nie 20% jak klienci oczekują
__________________
Kowal zawinił - cygana powiesili
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Oj tam Ty swoje, 70% z gwarancją gdzie żaden szewc takiej nie oferuje. Wracajmy do tematu, jaki klej ale bez testów wiem jakie są? Albo czas najwyższy wymienić buty które o dziwo wody nie puściły
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
![]() |
Wątpię aby to było 20% (Daytony 20% - 350zł)raczej wszyscy oczekują, że będzie to 20zł. W końcu to tylko podklejenie podeszwy. To nie polityka ale to, że stać nas na nowe i nie szanujemy starego, po prostu łatwiej kupić niż naprawić.
|
|
|
|