![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 565
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 godz 18 min 43 s
|
![]()
Sprawdź Bocialarkę. To convoye przerobione przez użytkownika forum światełka.pl wymienia driver na programowalny, możesz mieć 2, 5 lub w ciul trybów pod 1nym przyciskiem, soczewkę typowo rowerowa z odcięciem jak w reflektorze drogowym, wybrać temperaturę barwową i masę innych. Same latarki są idiotoodporne, moja tonęła w zbiorniku z olejem, leżała w mauserze kilka godzin aż przepompowalem olej do maszyny, wymieniłem gumki i bangla dalej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,007
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 9 godz 5 min 20 s
|
![]()
Taka mała rzecz- olej nie przewodzi prądu, więc jakby nawet dostał się do najpodlejszej elektroniki szkody nie zrobi. Miałem convoya w szosie. Wkurwiało mnie przełączanie trybów gdy wpadło się w jakaś dziurę. Tunign w mocniejszą sprężyną pomógł na jakiś czas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 565
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 godz 18 min 43 s
|
![]()
prawda, ale doprowadzenie do czystości przedmiotu ufajdanego olejem już nie jest takie łatwe. Chodziło mi o to, że aluminium jest dobrym materiałem, dobrze wykonana, spasowana i karbowanie sprawia, że dobrze leży w dłoni. W convoyach słaby jest driver, Bocian wsadza mocniejszy i programowalny. Nie miałem problemów z samoczynnym przełączaniem trybów. Za to w xtar warboy już kilka razy zdarzyło się że latarka włączyła się w kieszeni
|
![]() |
![]() |