|
|
#461 |
![]() |
Sprawdź. Rzekomo działa przy wyższych obrotach jak czujnik odczyta że zapinasz do góry (bez wciskania sprzęgła co QS dezaktywuje). Rozbujaj się i na otwartym puknij. Jak będzie krótkie odcięcie to działa.
Ale bym się tym cudem nie cieszył. Byle trącenie butem na podjeździe i stajesz, względnie lecisz na kiere jak w powietrzu. Nie wiem czy odcina tylko zapłon ale bujnięcie jest. Oceniam, że ten shiter służy raczej do sprzedaży. W dół nie działa, silnik udaje że hamuje więc nie do ostrego napierania. Motorek generalnie zapie..la fajnie ale chyba trzeba będzie trochę pomodzić pod moje widziwimisię.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#462 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Wiesz, bez sprzęgła to i w enduraku polecę w obie strony bez QS. Widze że w tych nowych masz QS na przełączniku.
![]() U mnie tego nie ma. Jest takie coś.
|
|
|
|
|
|
#463 |
![]() |
Zgadzam się stąd moje biadanie nad tym gadżetem. Ale widzę, że poszli po rozum do głowy, tylko czy w 690/701? Zauważ że inna pompa (Brembo bez opcji wkręcenia lustereczka).
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#464 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
To górne jest z enduraka, myślałem że takie w nowych 701/690 montują.
|
|
|
|
|
|
#465 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Siewierz
Posty: 597
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 7 godz 7 min 5 s
|
Szybkie pytanie:
Która płyta po silnik - Acerbis czy AXP? |
|
|
|
|
|
#466 | |
![]() |
Cytat:
- 2 czujniki na 1 tarczy nie działają (hamuje na suwa i puszcza i tak w kółko), - na kablu do tylnego czujnika założyłem wyłącznik rozłączający oba przewody. Zapalała się wtedy kontrolka ABS i nie było ani ABS, ani TC. Żeby ponownie aktywować trzeba było zgasić silnik (oraz oczywiście przełączyć przełącznik )- tester diagnostyczny nie odczytywał potem żadnych błędów. P.S. - w moim był quickshifter (użyłem go jak padł mi wysprzęglik i musiałem wrócić do domu) |
|
|
|
|
|
|
#467 |
![]() |
Odsunalem tylni czujnik od tarczy na dobre. Na razie jest git. Ale patent z wyłącznikiem na kablu fajny. Muszę zobaczyć jakie tam wtyczki, dołożyć gdzieś jaki cpyczek.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#468 |
![]() |
Coś te Euro5 z filtrem Rade i Wingsem wspomaganymi fuel dongle nie do końca się sprawdza. Robił ktoś z was u krajowych macherów flash ECU? A możeoże lepszy Powercomander? Nie żeby mocy za mało ale:
- grzeje się jednak, - elastyczność srodku obrotów 5/6 biegu jakby jednak gorsza niż na standardowym filtrze/tłumiku, - z każdym tłumikem i dolotem za wolno zamykana jest przepustnica - wqrwia trochę jak zmieniasz ze sprzęgłem bo schodzi za wolno i bardzo słabe hamowanie silnikiem w środkowych di dolnych obrotach. Ja wiem, to czasem nie pomaga ale czasami bardzo.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#469 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 484
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s
|
Ja się niedawno przekonałem, że pewnie żadna osłona nie chroni przed przebiciem chłodnicy gałęzią
4 rok leci i mam 4 chłodnię, ale w sumie to tylko raz zawiniłem, reszta to czysty peszek.
|
|
|
|
|
|
#470 |
![]() |
Konkretne gałęzie tam widać macie. Wiadomo Szwajcaria
![]() Mi ostatnio coś nie wyszedł skok przez zwalone drzewo i przwalilem w dębinę. Chłodnica całą, plastiki połamane, widelc spaczony. To się zatenteguje.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|