![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,990
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 6 dni 19 godz 17 min 13 s
|
![]()
Co prawda nie do kół, bo krótkie, ale łomot dostały i to nie raz. Nic z nimi się nie dzieje, robią co robić mają.
ASTA -AS A-SS151. Jak masz szpilki w piastach to z tym udarem uważaj. Bo jak na pełnej mocy strzelisz z klucza to zamiast odkręcić nakretkę, może obróci szpilkę w piaście. Jak wieloklin na szpilce jeszcze jako trzyma, to jest szansa że po takiej akcji odkrecisz z ręki. Nakrętki dokręcane z siłą odpowiednią jakby co. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Robię yato przy ciężarowych i dają radę . Mozesz kupić pojedyncze tylko te potrzebne to najtańsza opcja
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |