![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Jeśli ktoś nie wierci w nierdzewce to moim zdaniem szkoda przepłacać za wiertła kobaltowe. Zwłaszcza przy małych rozmiarach ryzyko złamania jest zbyt duże
![]() Ja bym polecił szlifowane (często oznaczane jako HSS-G, nie muszą być "białe"), ważne żeby były szlifowane i najlepiej z kątem 130st. A jeśli chodzi o konkretną firmę: Festa, Irwin, Wurth. DeWalt ma fajne wiertła Extreme ale ich nie zaostrzysz ponownie, bo są z takim "dziąsełkiem" A jeśli miałbym brać do domu to pewnie wybrałbym Stalco Perfect - moim zdaniem stosunek cena/jakość nie do pobicia. Chodzi mi o takie wiertła 2-kolorowe czarno-złote. Naprawdę godne polecenia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,267
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 17 godz 42 min 30 s
|
![]() Cytat:
Wszystkie moje duże wiertła ostrzę ręcznie z dziąsełkiem... ![]()
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
|
![]() |
![]() |