![]() |
#151 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Tak samo od Dzieja odstałem trosze części. Niektóre u mnie nie robią. Łożyska starego typu i żadne nie podejdzie do nowszych kól. Częsci pod klasyczny zapłon - u mnie jest niby elektronik więc tez chętnie ktoś tu mogę obdarować. ![]() Dziś wymieniłem zamki w drzwiach. Bo to jest tak ze kluczyk do pokrywy silnika jest osobny, kluczyk do drzwi inny i do stacyjki jeszcze inny. Fabrycznie ! Korek wlewu mamy w najuboższej wersji czyli nie zamykany na nic ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock
Posty: 4,563
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 21 min 13 s
|
![]() Cytat:
![]() Wszelkie graty do 126p z przyjemnością przekażę na dobry cel za dobre słowo ![]()
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 442
Motocykl: Yamaha Radian&WR250F
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 52 min 14 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Aśka to ma czarne blachy. Nie wiem jaki to ma u was status własności ale coś się zmieniło w przepisach. Informacyjnie podrzucam. A kiedy na tą Estonię gonicie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 442
Motocykl: Yamaha Radian&WR250F
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 52 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
![]() |
![]() Cytat:
Wystarczyło wymontować gaźnik, zajrzeć do środka i wkręcić z powrotem na miejsce dysze wolnych obrotów... i już. Do domku na kołach ![]() Poćwiczyłbym również ustawianie zapłonu. Może się przydać ![]() Ale prawdę mówiąc, jak pojechałem do mechanika, który ustawił mi zapłon z wykorzystaniem stroboskopu to miałem spokój na dwa lata ![]() Trzymam kciuki za udaną podróż! ![]() Ps. wydaje mi się (piszę z pamięci ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
![]() |
![]()
Tu nie ma już tego bakelitowego utrapienia. To na nanopleksie czyli prostym elektronicznym zapłonie. Nic sie nie reguluje- jest czujnik położenia wału, podciśnienia i moduł. I całe szczęście.
Komplet szczek hamulcowych Brembo na przód 39zł. Łożyska kół z uszczelniaczami na przód tyci ponad 50zł. Okej-więcej zostanie na blacharza ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Ciechanów
Posty: 1,660
Motocykl: 2x RD04, SHL gazela, ES250, TS250, Motorynka Pony, 126pEI i Ursus 4011 :)
Przebieg: rosnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 13 min 24 s
|
![]()
U mnie tez coś rusza .Ale droga jeszcze daleka.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
![]() |
![]()
Zazdro czystości komory silnika! U mnie pomieszanie konserwacji z wyciekami robi wrażenie eksplozji w kiblu
![]() Dziś musiałem kupić giętkie przewody hamulcowe przednie. Z lewego przodu nie odkręcił sie odpowietrznik. Musiałem go wyrwać. Wymieniłem wiec cylinderek na nowy, a od ruszania owego przewód hamulcowy sie rozleciał. Kupiłem wiec nowe na przód dwa 55zł za parę. Przy okazji, ze prowadzony przez starszego pana osiedlowy motoryzacyjny którego asortyment składa sie głównie z pozostałości po częściach do takich pojazdów udało sie sie kupić filtr paliwa przewidziany do eleganta. Taki specjalny z mocowaniem do nadwozia. Radość bo myślałem że to temat już wymarły i założyłem niedawno taki zwykły dostępny wszędzie. Kupiłem tez spinki do reflektorów bo zauważyłem, że lubią pękać ze starości. Takie dostaliśmy od Dzieja. U mnie się nie przyda. Tobie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Ciechanów
Posty: 1,660
Motocykl: 2x RD04, SHL gazela, ES250, TS250, Motorynka Pony, 126pEI i Ursus 4011 :)
Przebieg: rosnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 13 min 24 s
|
![]()
Komora silnika wygląda tak od wczoraj. Caly dzień mycia. Jeszcze mi ręce śmierdzą nafta. Jutro biorę się za mycie silnika. To będzie dopiero wyzwanie. Pomieszanie 20 letniego kurzu z konserwacja z bitexu i wydzielinami z silnika. Pędzel ropa i ogień. Z częściami narazie sie wstrzymuje. Ogólnie to całe hamulce mam do roboty i zawieszenie tez. I pewnie coś jeszcze wyjdzie przy okazji weryfikacji silnika. Jak mam wszystko wyjęte to Chce dac wszedzie nowe uszczelki zeby juz nie broczyl plynami ustrojowymi. Na szczescie wszystko bez problemu dostępne w Regmocie. Bede szelescil papierami jak DiCaprio na statku. Liczę że w tym roku uda sie uruchomić maszynę. Całe szczęście blachy są w bardzo dobrym stanie i zostawiam go ze wszystkimi bliznami jakie ma.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |