|  31.12.2023, 22:38 | #971 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Odnośnie zaworów to za punkt odniesienia weźcie GSa 1200 do 2010 na śrubkach    Muszę przyznać że wiele rozumiem ale wyjmowanie wahacza do zmiany zdawczej to już grubo. Choć jak tak inaczej na to spojrzeć - przynajmniej łożyska wahacza jest okazja przejrzeć, przesmarować  Ładne te wasze pomarańcze, nie są to raczej maszyny dla mnie raczej ale ładne   | 
|   |   | 
|  31.12.2023, 23:06 | #972 | 
| Stary nick: Kacior  |   | 
|   |   | 
|  02.01.2024, 10:43 | #973 | |
|  |   Cytat: 
 
				__________________ Pozdrawiam Michał | |
|   |   | 
|  02.01.2024, 12:20 | #974 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
  Moze moto bite, cos przesuniete , nie mam pojecia. Ja mam 1190R jak wyszlo z fabryki i przy wymianie napedu wachacza nie dotykam | |
|   | 
|  02.01.2024, 16:31 | #975 | 
| Stary nick: Kacior  |   
			
			
Dokładnie. Wczoraj także wymieniałem cały kompletny napęd i bez jakiś dziwnych rzeczy jak odkręcanie wahacza.
		 | 
|   |   | 
|  03.01.2024, 21:17 | #976 | |
| GDANSK  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: GDANSK 
					Posty: 40
				 Motocykl: juz bez afryczki - niestety   Online: 7 godz 41 min 59 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  03.01.2024, 21:33 | #977 | 
| Zarejestrowany: Oct 2021 
					Posty: 18
				 Motocykl: RD03   Online: 1 dzień 18 godz 43 min 11 s |   
			
			No ja nie tragizuje tylko porównałem zabawę z nim z innymi sprzętami i wychodzi ze Valki mają trochę trudniej bo ciaśniej. Ale jakby dali jeden cm tu i dwa tam to by nie było tych problemów a sam sprzęt niczym by się nie różnił. Ogólnie to ta 11 podoba mi się okrotnie pod każdym względem. Odnośnie rozrusznika ja mam typ sm17 a więc ten mały i słaby. Ale pasuje do niego sm13 bo od roku 15 go tam wsadzili. Okazuje się że sm13 to występuje w pierdylionie motocykli nie tylko w 1290 gdzie na allegro latają po 500zl. Taki sam jest w cbr 600 f2 i f3 za 50zl bo chodź sm13 to popularna konstrukcja to różni się mocowaniami w zależności kto tam to montował. Cbr ma to samo mocowanie | 
|   |   | 
|  03.01.2024, 22:41 | #978 | |
| GDANSK  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: GDANSK 
					Posty: 40
				 Motocykl: juz bez afryczki - niestety   Online: 7 godz 41 min 59 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  03.01.2024, 22:50 | #979 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 | |
|   | 
|  03.01.2024, 23:45 | #980 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Również dzięki za objaśnienia. Mam obraz już co i jak.  W DL1000 mimo że V i do tego L-Twin 90 stopni to nie ma problemów dużych z dostępami a konstrukcja nader dopracowana i przemyślana z jednym ale... ...w moim obecnym do wymiany żarówki mijania trzeba wyjąć kokpit z zegarami   może i jest to proste ale jednak. Nie chciałbym tego robić warunkach polowych w deszczu nocą. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |