![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Banned
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
|
![]()
Jest jakis dobry sposob na to zeby sprawdzic i ewentulanie dobrze
ustawic lagi w polkach ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Jeśli normalnie wszystko jest proste a tylko teraz lekko przekrzywione ![]() ![]() Ustawiasz się tak, by oprzeć kołem o wysoki krawężnik czy pień drzewa a później sru wprzeciwną stronę ( to sru- robi się trzymając oburącz kierownicę . Nie młotkiem ![]() Przejażdzka 100 metrów i poprawka lub nie.
__________________
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Koło do KTM-a | puszek | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 14.03.2012 19:01 |