|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
https://www.motor1.com/news/699130/t...ghest-mileage/
blisko 2 mln kilometrów... a miały się tak sypać te bateryjki
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
No ciekawe ponad 17kkm przez miesiąc, dziennie prawie 600km i tak ciągle przez 9 lat
? ![]() Wymieniono tylko 3 razy baterię i 13 silników.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,612
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 20 min 6 s
|
niestety cena jest całkowitym zaprzeczeniem sensu tej technologii ZERO DSR/X MY23 to 130.000zł za golasa. Myślę, że gdyby honda zrobiła CRF elektryczną z zasięgiem np. 350km to mielibyśmy motocyklową TESLE, przy dużej skali produkcji cena mogłaby być porównywalna z wersją spalinową.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 08.12.2023 o 17:40 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |