Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.11.2023, 09:27   #1
darius
 
darius's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 461
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
darius jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 14 godz 4 min 37 s
Domyślnie

Cześć,

ATAS lepiej wygląda to pewne!

Lecz jeśli to drogowy motocykiel, to czy nie lepiej wziąć NT1100 w wydaniu takim jak np: SW-motech...



https://www.youtube.com/watch?v=w5W2tTmDNbc&t=285s


Pozdrowienia,
D
darius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.11.2023, 10:30   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,399
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 9 godz 51 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał darius Zobacz post
Cześć,

ATAS lepiej wygląda to pewne!

Lecz jeśli to drogowy motocykiel, to czy nie lepiej wziąć NT1100 w wydaniu takim jak np: SW-motech....



https://www.youtube.com/watch?v=w5W2tTmDNbc&t=285s


Pozdrowienia,
D
NT1100 jest bardziej "terenowa" jak Crosstourer 1200X dodatkowo za 68.000 jest DCT z kuframi bocznymi.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.11.2023 o 16:05
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) Danny CRF 1000 L 28 28.08.2022 21:45
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model M5Q CRF 1000 L 26 01.06.2022 10:44
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? chemik Przygotowania do wyjazdów 16 05.08.2018 16:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.