|
|
#11 |
![]() |
motocykl - a rozdarlem go dosc dokladnie - bardzo ladny. nie widac sladow grzebania, patentow, urwanych srub, nieoryginalnych czesci itd. itp. sladow wypadku czy nawet wywrotki. zaniedbany byl zawias o czym juz bylo, pociekla pompa Magura i silownik tej firmy. jedyna rzecz, ktora wylapalem to jakas wada materialowa na szczycie walka wlotu na tylnym cylindrze. po 8 tys km nie powiekszyla sie. luzy rowniez nie ulegly zmianie bo mam stare notatki.
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,468
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 20 godz 34 min 49 s
|
Już wiem czyje to moto. Sam chyba dałem mu namiar na ciebie
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() |
no widzisz. swiat jest maly i dlatego nie nalezy na najebce wywijac fajfusem tanczac na stole
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2022
Miasto: Warszawa
Posty: 158
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s
|
Seria, seria. Załóż mu nowe i nich śmiga. W moim 1290 mają podobny kolor i nic się nie dzieje. Jak wgrasz mu bogatszą mapę to nie wyrobi na paliwo :P
__________________
Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride |
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,338
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 20 min 9 s
|
Szynszyl - łatwiej odpowietrzyć na centralnej stopce ze zdjętym tylnym kołem w (przynajmniej ADV ją ma) wahacz opierając o podłogę. Mój 950 ale i kilka 990tek kumpli też b szybko łapią temp. W terenie w lecie wiatraki robią non- stop. Mycie chłodnicy obowiązkowo jak najczęściej, po błocie - po każdej jeździe. Ogólnie b gorący motocykl nawet na przelotowych akrapach i poprawnie wyregulowanych gaźnikach (950) czy bogatych mapach (990).
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() |
o! super pomysl z ta centralka i kolem. ten SM centralki nie ma ale jest wpiety w stojak wahliwy w osi wahacza. wyjme kolo, podstawie podnosnik pod kolektor i moge go nawet na cala noc tak zostawic. pstrykne jutro fotke jak to zmotam. o grzaniu sie KTM slyszalem ale robilem 90% japonii a tam takie cuda sie nie dzieja. ciekawe z czego to wynika. duzo plynu, wielka chlodnica. pompa malo wydajna? Tiger 1050 ma podobnie - blyskawicznie lapie temperature i byle swiatla w lecie wlacza wiatrak i podobno tak ma byc. rzeszowska policja ma Tigery 1050 i kumpel ich kiedys zaczepil popytac. potwierdzili, ze tak wlasnie jest - po miescie w T1050 wiatrak nie zatrzymuje sie.
dzis fajrant - jutro bedziemy huśtać maszyną
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 25.10.2023 o 20:13 |
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,338
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 20 min 9 s
|
Cieszę się że coś pomogłem.
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() |
dupa z króla
w tej konfiguracji go nie podniose na tyle, zeby tylny wahacz dotknal posadzki bo mi prostuje podnosnik w osi wahacza i cala konstrukcja j... a tego bysmy nie chcieli. trzeba bedzie aluminiowa rampe oprzec o podnosnik stołowy, uniesc na 50cm i wjechac. ale to juz nie samemu.
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#19 |
![]() |
i cyk! przelotka obd2 - KTM zrobiona. zlacze sumitomo 6pin takie samo jak do CRF1000 pod siedzenie do akcesoriow.
https://www.batpol.shop/gniazdo-hm-6...ze-p-1279.html
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() |
szkoda, ze nie wymysliles tego jak mialem jeszcze dzika
Ja za kabel kilka late temu cos kolo 170 zl zaplacilem.
__________________
XRV750 RD07 / BMW R1200RT |
|
|
|