Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.11.2009, 20:38   #1
chinol
青年商會及台北縣警察局
 
chinol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 804
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
chinol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 10 godz 12 min 22 s
Domyślnie

jeśli się zastanawiasz to będziesz zadowolony.
obrotomierz działa dobrze zarówno ten na skali jak i ten cyfrowy, bardzo dokładny nic nie skacze. tylko trzeba podłączyć pod cewkę pierwszego cylindra.

brakuje mu zewnętrznego sterowania z kierownicy ale to już sobie dołożyłem we własnym zakresie.

diody podświetlające kontrolki mogły by świecić mocniej ale ujdzie, trzeba się przyzwyczaić.

praktycznie nie posiada żadnej zbytecznej funkcji

uzytkuje go już prawie rok i do tej pory nie wykryłem żadnego fajansu w tym ustrojstwie, na pewno bez sterowania z kiery byłbym mniej zadowolony

moja ocena 5 gdy by miał sterowanie z kiery oryginalne była by 6-tka.


a tak z ciekawostek programujesz sobie diodę po lewej, która przy odpowiednich obrotach najpierw zapala się na żółto a potem na czerwono. To samo dotyczy migającej diody temperatury cieczy, te dwie diody świecą bardzo mocno i dobrze ostrzegają.
__________________
RD07a, 非洲是最好的

Ostatnio edytowane przez chinol : 09.11.2009 o 20:50
chinol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2009, 20:51   #2
e200g_
 
e200g_'s Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 365
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
e200g_ jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
Domyślnie

No właśnie chcę to sobie kupić w tym tygodniu i nie bardzo wiedziałem na który się zdecydować, bo jest tego trochę:

http://quadtech.co.uk/en/Acewell/ACE...ction_id=22403

Myślę, że 3971 będzie optymalny do Afryki.

Chiński, a jak konkretnie rozwiązałeś "problem" sterowania tym ustrojstwem z kierownicy? Można prosić o fotkę lub kilka? I jak wygląda kwestia montażu na motocyklu? Trzeba robić pod to jakąś płytę specjalną, czy będzie to pasowało na ten stelaż od afrykowego tripa? Kalibracja, ustawienie tego - no takie ogólne, techniczne pytania?
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre.
e200g_ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.07.2010, 14:59   #3
baloo
 
baloo's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 227
Motocykl: LC4 Adv
Przebieg: 30000
baloo jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 27 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chinol Zobacz post
obrotomierz działa dobrze zarówno ten na skali jak i ten cyfrowy, bardzo dokładny nic nie skacze. tylko trzeba podłączyć pod cewkę pierwszego cylindra.
Czy są jeszcze jakieś "haczyki" przy podłączaniu tego ustrojstwa Paczka z Acewell'em dotrze jutro, przez weekend muszę zamontować bo od poniedziałku urlop
baloo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza hans Układ elektryczny i zapłonowy 20 10.12.2012 09:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.