|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ATAS ma 19tke / 110 z przodu jak CT, ale tył zostawili bez zmian. Skrocili tez skoki zawiasow do 210 mm przod i tyl. Przez co siedzenie 15 mm w dol. Silnik ma o 7nm wiecej i o 750 obrotów niżej. Ciekawy jestem czy da się to odczuc po czarnym. Zgadzam się, że to bardzo dobrze że nie biorą udziału wyścigu na ilość kuni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 21:45 |
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 10:44 |
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 16:53 |