|
|
|
|
#1 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 22 godz 33 min 46 s
|
Moim zdaniem bezpośredni wtrysk daje dużo lepszą responsywność silnik-elektronika.Na pewno wyeliminuje to szarpania i inne delikatne przypadłości 1100. Kompresor też byłby fajny ze względu na znaczne podniesienie parametrów silnika. Radary i aktywny tempomat też by się przydał.
Niestety 1100 jest chyba najsłabsza w segmencie i musi gonić jakoś konkurencję ,a jak nie będzie innowacji to sprzedaż spadnie. Płacąc tyle kasy za moto , klienci będą wymagali coraz więcej np. Multistrada V4 Rally. Ducati nawet desmo wyjęło z silnika coby było łatwiej, taniej i przyjemniej. Regulacja luzów zaworowych co 60KKm.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 8 min 4 s
|
kompresor to bardzo dobre rozwiązanie, pozwala na pozostawienie odprężonego silnika, co daje bardzo dobre efekty dla przebiegu momentu obrotowego oraz przyrostu mocy. Wystarczy niewielkie doładowanie i można bez problemu wycisnąć 130KM przy zachowaniu norm emisji spalin oraz wysokiej kultury pracy silnia tak jak jest to w obecnych modelach.
Konkurencja idzie w maksymalne żyłowanie silników bo to się opłaca zarówno na etapie produkcji (koszty) a przede wszystkim interes będzie w przyszłości (znaczne skrócenie życia produktu). Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.09.2023 o 14:31 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 |
| NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 |
| Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 17:53 |