|  08.08.2023, 09:06 | #11 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s |   
			
			Wszystkie kanały będą czyszczone łącznie z silnikiem. Nie chcę aby coś wpadło mi ponownie w pompę    | 
|   |   | 
|  10.08.2023, 20:33 | #12 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s |   
			
			No i jak zacząłem skladanie tak skończyłem. Uszczelka z kompletu Atheny nie pasuje do karterów. Trzeba było zamówić ori OE za 120zl. Teraz z 4dni czekania na paczkę z KTMsklep.pl  Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka | 
|   |   | 
|  11.08.2023, 07:56 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Opolskie 
					Posty: 641
				 Motocykl: XR 600   Online: 3 tygodni 10 godz 23 min 24 s |   
			
			Jak katelemy składasz i nie Wiesz że tylko Ori uszczelki i uszczelniacze bo ciece 
		 
				__________________ Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q | 
|   |   | 
|  11.08.2023, 08:36 | #14 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s |   
			
			Uszczelniacze tylko ori daję ale uszczelki zawsze pakowałem Atheny. Jako, że to silnik 620 z 1999r bez rozrusznika na zapłonie Kokusan to nie udało mi się dobrać odpowiedneigo kompletu. Teraz myślę, że trzeba było brać komplet do 640 a nie 620 bo różnica to tylko prawa strona a środek powinien byc taki sam.
		 | 
|   |   | 
|  19.08.2023, 17:10 | #15 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s |   
			
			W końcu po tygodniu dodałem uszczelkę i można było walczyć dalej. Dokrecając ręka śrubę napinacza połamałem śrubę. Na szybko dorobiłem nowa ale muszę zamówić nowa aby było oryginalnie.  W LC4 bez rozrusznika trzeba ustawić zapłon. Dla 620 musi być na pierwszy znak.  Moto odpalone i pracuje ładnie i nie kopci. Po odpaleniu mam wyciek oleju z microfiltra ale nie umiem na razie dojść skąd. Niestety z jednej pory na cylindrze wychodzi woda. Trzeba będzie wyfrezować i kupić jakiś klej do aluminiowych bloków. I nie potrzebne ruszałem walki od konikow bo okazało się, że w zestawie nie było nowych oringow i po odpalaniu z jednego wychodzi delikatnie olej. Będzie trzeba kupić nowe oringi i wyciągnąć walki. Na szczęście powinno udac się po ściągnięciu dekielków regulacji zaworów.     Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 23.08.2023 o 10:08 | 
|   |   | 
|  19.08.2023, 17:14 | #16 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s |   Ostatnio edytowane przez Novy : 28.09.2023 o 12:06 Powód: Tuba w oknie | 
|   |   | 
|  21.08.2023, 15:12 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2009 Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					Posty: 3,142
				 Motocykl: XT660Z-konik garbusek Przebieg: Ł   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s |   
			
			Grzechocze  ,normalnie ,jak każdy Katełom     
				__________________ Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......   | 
|   |   | 
|  21.08.2023, 20:13 | #18 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s |   
			
			Można powiedzieć, że chodzi cicho jak na KTMa. Z wyciekiem oleju z walka i z mikrofiltr się uporałem. Okazało, że filtr dobrze nie siadł na dekiel. Dzisiaj zrobiłem 5km i jak dla mnie to nie jedzie. No wstaje z 3 biegu na koło ale jakoś słabo idzie. Przesledzilem jeszcze temat i okazało się, że poza gaźnikiem i filtrem może być jeszcze zwężka 28mm zamiast 40mm w głowicy. Muszę tam jeszcze zerknąć. Brakuje mi w odczuciu paru koni. Powinien lepiej dudnić i lepiej rwać ręce. Albo ja już mam krzywa psyche po lc8 i to powinno tak jechać 😅😅 | 
|   |   | 
|  23.08.2023, 10:11 | #19 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s |   
			
			Wszystkei blokady przeglądnięte i jest OK   Wczoraj trochę polatałem i mocy jest odpowiednio. Na 1 i 2 biegu z gazu do pionu. Z 3 trzeba już się napracować ale się da podnieść koło. Ogień przy przegazówkach zdrowy w ładnym kolorze   | 
|   |   | 
|  06.09.2023, 11:03 | #20 | 
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: warszawa / siedlce 
					Posty: 365
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s |   
			
			lukasz_vip rządzisz !!!   Nie spodziewałem się że takie coś można kupić bez przebiegu i wyserwisować ? Na tych oponach to raczej supermoto po mieściie ? Ale licznik motogodzin... Szacun że tak ogarniasz silnik   Kluczowe pytanie skąd bierzesz na to motywację ? | 
|   |   |