|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 8,055
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 3 tygodni 5 dni 12 godz 14 min 49 s
|
czary mary
sie bede nudzil to zrobie zestawienie gdzie wkladali silnik z hondy VT500C z 1983, ktora jest prababką afryki
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
trampek wygrywa wagą, resztę można przerobić... ciekawy jestem czy tylny amortyzator będzie pasował od CRF, miskę oleju zapewne da się przerobić bo w tym cynglu jest tylko końcówka smoka obciąć to z 5cm i miskę pospawać i będzie prześwit. W pionie raczej nikt tym nie będzie jeździł.
https://www.bike-parts-honda.pl/hond...79/E14/1/45972 nie widzę przeszkód aby to obciąć przynajmniej o połowę. |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,922
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s
|
Cytat:
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
|
|
|
|