|  | 
|  04.08.2023, 20:51 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,470
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 57 min 53 s |   
			
			Pompa rozebrana a tam odbita sprężyna z pierścienia olejowego. Czyli po tym jak padł pierścień ktoś jeździł i przez to doszło do zatarcia się korby bo kawałek sprężyny wpadł do pompy. W ciekawych rzeczy to filtr z 1997 roku oraz wał z 1999. Udało się wykręcić ten utleniona króciec i okazało się, że pasuje tutaj uniwersalny króciec M18x1,5 na wąż 19mm za 40zl. Czesci już zjeżdżają a jutro wał jedzie na przekucie. Wpadnie korba Proxa. Także myślę, że do miesiąca moto będzie jezdzilo. W międzyczasie udało mi się znaleźć dysze 195mm i atomizer 272. Także moto dostanie też trochę mocy Będą to największe seryjne nastawy typu Rally.    Wysłane z mojego 2107113SG przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 07.08.2023 o 13:16 | 
|   |   |