|
|
#1 |
|
Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Poznań
Posty: 8
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 50000
Galeria: Zdjęcia
Online: 51 min 11 s
|
Witajcie
Mam od kilku miesięcy CRF1000D i przybywa mi oleju silnikowego. Czym to może być spowodowane? W gaźnikowcu tak miałem i trzeba było wymienić zaworki iglicowe, wtedy było git, tutaj nie ma gaxników tylko wtryskiwacze. Motocykl z przebiegiem niecałe 50 tys km, rok 2018. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
A czy oliwa koloru na kawomleczny nie zmienia?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
![]() |
Albo czy śmierdzi paliwem?
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
TEORETYCZNIE - po wyłączeniu silnika może się ulewać z wtrysku/wtrysków gdyż listwa/regulator ciśnienia pozostają w 'napięciu' - jeśli nie trzyma, któryś wtryskiwacz może tak być. Po x uruchomieniach i zatrzymaniach pieca może faktycznie się nazbierać jakaś tam dawka - sprawdź lepiej czy aby na pewno sprawdzasz olej prawidłowo, powtarzalnie, itd.
Można to przetestować i zobaczyć czy mu się ulewa do jakiejś hermetycznej fiolki i tyle. Innego wyjścia nie ma i nie ma innej mozliwości na wytłumaczenie tego fenomenu - moim skromnym zdaniem. Same kłopoty z tymi nowymi Afrykami a to się udławi ropą a to do oleju sobie sika paliwem... ojezu
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
Matjas , benzyna nie powinna odparować pod wpływem temperatury ? Wg. mnie powinna jeśli jeździmy dłuższy czas na pełnej temperaturze.
To raczej błąd pomiaru nagminnie przez szoferów robiony we firmie.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() |
Powinna a a skad wiesz co to za moto i kierownik? Może dużo krótkich jazd?
Nie wiem - mam słabe baterie w kryształowej kuli.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() |
Cytat:
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 848
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 21 min 12 s
|
Płynu chłodniczego nie ubywa?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
przy krótkich przebiegach zdarza się ze paliwo dostaje się do oleju, jest to normalne, w sensie nieuniknione. Trzeba wymienić olej, bo taki rzadki źle smaruje.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
|