![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 473
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 7 godz 12 min 42 s
|
![]()
Yyyy, zamieszałeś mi w głowie. Bo jak ma założone twarde sprężyny, pod zawodnika sumo, to przecież musisz przyłożyć większa siłę żeby skompresować sprężynę, nie? iMHO twardszy zawias!?
EDIT oczywiście może być, że ma włożone spacery/podkładki jak pisałeś, a może być że sprężyna wymieniona na mega twardą. Jak nie ma masy, to nie będzie pracowała jak należy i motorek będzie podskakiwał. Oczywiście sprawdzenie SAG z kierownikiem bedzie dobrą wskazówką czy to coś ze sprężynami. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stukanie | Evvil | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 06.09.2011 00:01 |
Zmiana kół przy zawieszeniu KTM | Poncki | Inne - dyskusja ogólna | 2 | 05.05.2011 15:09 |
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.10.2010 18:51 |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 20:41 |