|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Pierwsze prócz tego co na oko widać - pęknięcia ramy przy podciągach w okolicy obrotu wahacza - wiele teres to ma. Miała i moja.
Można naprawić ale po co się trapić. Ta tutaj to takie maksymalnie 8/10 ale gowno na tych zdjęciach widać. Prócz tego ze dwie różne przednie opony. Silnikowo - pierwsza proba odpalenia na zimno BEZ ssania. Jeśli zapali to gaźniki do roboty generalnej - zestaw naprawczy uszczelek, dysz, iglic. Potem synchro. Zawory na płytkach. Jeśli nie zrobisz gaźników sam to obecnie mysle ze lekko 1500 licz z częściami. Do tego tenera jest maloodporna na kowali. Trafić na niezameczona sztukę to będzie trudna sztuka ![]() No i pamiętaj ze Penera to taki jednoosobowy motocykl tak naprawdę. Miejsca na pasażera nie ma. Poza tym jak dla mnie moto o wiele fajniejsze od Afryki. Z charakterem, lepszym brzmieniem i koniami których Afryce Honda nie dała. Po latach ładne XTZ750 zaczęły w końcu iść w cenę choć dalej są wyraźnie tańsze od XRV.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2020
Posty: 1,422
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 22 godz 52 min 23 s
|
![]()
Matjas czy to dotyczy też TDM? Kolega kupił w niedzielę, niby podczas zakupu odpalił na ssaniu, ale na drugi dzień w domu ponoć bez ssania zagadała. Ogólnie bardzo ładna, ale wiadomix nie są to sprzęty młode. Żeby było ciekawiej świece które były wyjęte z motocykla bardziej wyglądały jak po ubogiej mieszance niż zbyt bogatej. Może ktoś coś z dyszami kombinował i są jakieś większe? Wiadomo, że nikt nie ma papierów czarodzieja, żeby zgadywać, ale jest to chyba możliwe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prom do Szwecji 29.07 | mdxmd | Umawianie i propozycje wyjazdów | 2 | 28.07.2020 19:45 |
to cóż że do Szwecji [Maj 2013] | filipgdynia | Trochę dalej | 37 | 30.05.2013 20:21 |