Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.03.2023, 21:48   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Skonfigurujesz motocykl a po wyłączeniu zapłonu idzie to w. ...p..u, producent ma userów za i...? którzy nie rozumieją migającej kontrolki ABS/TC. Kiedyś żaden motocykl nie miał ABS a co dopiero kontrola trakcji i jakoś ludzie to ogarniali umysłem. Jeszcze parę lat a trzeba będzie przed uruchomieniem silnika powiedzieć jakiś fragment z instrukcji i się nie pomylić
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.03.2023, 07:26   #2
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Skonfigurujesz motocykl a po wyłączeniu zapłonu idzie to w. ...p..u, producent ma userów za i...? którzy nie rozumieją migającej kontrolki ABS/TC. Kiedyś żaden motocykl nie miał ABS a co dopiero kontrola trakcji i jakoś ludzie to ogarniali umysłem. Jeszcze parę lat a trzeba będzie przed uruchomieniem silnika powiedzieć jakiś fragment z instrukcji i się nie pomylić
Zależy od producenta, widać.który jaki ma target odbiorców za których trzeba myśleć. Aprilia zapamiętuję to co ustawiłeś. KTM690 to samo.
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.03.2023, 10:05   #3
Dredd


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 381
Motocykl: Tenere 700
Dredd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 8 godz 39 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Horizon Zobacz post
Zależy od producenta, widać.który jaki ma target odbiorców za których trzeba myśleć. Aprilia zapamiętuję to co ustawiłeś. KTM690 to samo.
KTM 690 z 2020 r. niczego nie zapamiętuje. Po każdym uruchomieniu silnika trzeba wyłączyć ABS i kontrolę trakcji. A procedura jest niezwykle uciążliwa
Sytuację ratuje dopiero własnoręcznie zamontowany przełącznik
Dredd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.03.2023, 09:51   #4
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,779
Motocykl: RD03 RD07a Tenere700 WR
Przebieg: 666
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 4 godz 35 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Skonfigurujesz motocykl a po wyłączeniu zapłonu idzie to w. ...p..u, producent ma userów za i...?
To nie wina producenta ale wymogi homologacji, tak stanowi prawo, że ustawienia wracają do włączonego ABS.
chomik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.03.2023, 10:29   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał chomik Zobacz post
To nie wina producenta ale wymogi homologacji, tak stanowi prawo, że ustawienia wracają do włączonego ABS.
pozostaje pytanie co stwarza większe zagrożenie fakt resetowania ustawień i upierdliwe włączanie ABS czy pozostawienie ustawień oraz sygnalizacja migającą kontrolką faktu wyłączenia.

Jadąc w terenie można sobie zrobić krzywdę z włączonymi gadżetami a ryzyko uślizgu na asfalcie bez ABS jest znikome bo jak często uruchamia się nam ABS ja nie mogę sobie przypomnieć ostatniej takiej sytuacji.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.