|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
Cytat:
. Cenowo też szału nie ma, bo tak jak wszyscy piszą - dorzuć handbary i płytę pod silnik i wychodzi identyko T7/Tuareg. Ja miałem nadzieję na konkurencję dla tego typu maszyn, ale niestety zaczynam zbierać zaliczkę na Aprilkę bo na horyzoncie nic się nie pojawi z terenowych dwucylindrowcow (ktm 890 R spoko, ale odjechany cenowo)
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s
|
Aby trampek odniósł podobny sukces do NAT musiał być bardziej asfaltowy niż terenowy.
Moim zdaniem jest spoko i ta cena na dzisiejsze czasy nie jest jakaś zabójcza. Trzeba też wziąć pod uwagę dobry pakiet elektroniki. Trampek w końcu będzie jechał i hamował ![]() Niestety firmy mają coraz bardziej zachłannych księgowych i zysk staje się sprawą najważniejszą.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
|