|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Co racja to racja. Byle gówniany plasticzak do Hondy kosztuje więcej niż wszystkie plastiki do takiej 701. Side cover na tył 700 pln, do Huski 55 ojro. Do tego jakościowo Hondowskie są do dupy. Można zamiast 30 koła kupić Voge za niecałe 22k. CRF300 pod żadną postacią osobiście bym nie chciał. Zrobiona podchodzi pod 40 koła a to już jest cena Vstroma. Wiem że inne przeznaczenia ale heloł. O co tu kaman?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Trochę mylimy pojęcia..
Po 1 - żadne moto z salonu bez modów się nie nadaje - a przynajmniej żadne w tej kasie. Zrób tego Vstroma i wyjdzie Ci 50k. Po 2 - 300Rally to wersja która kosztowo się nie broni, jak ktoś chce rzeźbić to kupi 300l zwykłą i z tego rzeźbi, i będzie taniej. Po 3 - to moto nie jest do rajdów..to chyba jasne No i nie porównujmy Hondy (jeszcze) do jakichś no-nejmów. Hondę 300l kupuję i jadę na koniec świata. O Rieju, Voge, Benda, itp. nie mam zdania, ale bym się obawiał jednak..ale jak ktoś chce to proszę bardzo. Przyznam się że sam się zastanawiałem nad 300l, która oprócz wad ma wiele niezaprzeczalnych zalet. Ale rozwiązałem temat jeszcze lepiej kilka dni temu i mam spokój ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |