![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
No właśnie to też wyspy i słonego oceanu mają pod dostatkiem.
Generalnie samochody Japońskie gniją szybko w Europie. Czy ktoś wie czy również gniją jeżdżąc po Japonni?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Poznań
Posty: 1,237
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 18 godz 51 min 26 s
|
![]()
Japonia w terenówkach gnije dużo szybciej niż Europa. Znajdź Patrola ze zdrową ramą :-)
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
Japonia zawsze miała zasiarczoną stal.
Toyota sprowadzona z Japonii do USA gniła szybciej, niż wyprodukowana w USA, z amerykańskiej stali. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 179
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
![]() Online: 6 dni 16 godz 49 min 56 s
|
![]()
Żeby spowolnić korozję można zastosować odwróconą anodę. Zakladałem to w kilku (też japońskich) puchach i efekt jest taki, że nawet zastane ogniska przysztopowały. W moturze tego nie próbowałem, ale faktem jest, że od dłuższego czasu powierzchnie elementów są słabo przygotowywane (albo wcale) i do tego akryle wodne i mamy korozję, gdzie nie powinno jej być. Swoją drogą mycie na ostatnio modnych myjniach z ich agresywną chemią powoduje nawet w rocznych sprzętach korozję i odłażenie farby. Na gwinty jedyna rada, to klej anarobowy, albo odpowiedni smar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Administrator
![]() |
![]()
Anody stosuje się na stalowych jednostkach pływających zarówno do kadłuba jak i do silników. Głównie po słonej wodzie, na słodkiej warto mieć ale znaczenie już mniejsze.
Anoda działa jak jest zanurzona w wodzie , na powietrzu po prostu to kawałek wiszącego metalu. Nie spotkałem się z montażem w samochodzie , który nie pływa przecież a zmoczony jest tylko podczas deszczu.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Słońce do 31.10.23
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 399
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 57 min 38 s
|
![]()
Drugi temat, to anoda chroni przed korozją 'na wylot'. Montowane to jest w samochodach od bardzo dawna. Niektóre firmy stosują jako standard, inne oferują jako płatna opcja. Są dostępne również zestawy do samodzielnego montażu. Tylko w samochodach to chyba katodowa ochrona jest.
Rdzewieć będzie, lakier/farba odejdzie, ale ruda nie zje do zera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,924
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 3 godz 9 min 51 s
|
![]() Cytat:
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Ja się nie znam ale miałem taki system zamontowany w aucie. Znaczy mam dalej ale już nie działa bo jakiś Sebix wypruł bezpiecznik.
https://www.erps.com.au/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
![]()
Ciekawy artykuł gdzie japońce produkują. Trochę historii jak powstawały takie potęgi jak Honda, Suzuki, Kawasaki i Yamaha.
https://motovoyager.net/porady/gdzie...lkiej-czworki/ PS. Yamaha YA-1, 1955 rok to nie przypadkiem tak powstała WSK-a ?
__________________
kto smaruje ten jedzie Ostatnio edytowane przez Melon : 15.03.2023 o 08:12 Powód: pisownia |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowe oryginalne plastiki do Afryki :( | ELvIS2704 | Wszystko dla Afryki | 48 | 01.06.2011 09:57 |
Nowe na forum: GG | laska | Inne tematy | 2 | 03.05.2010 21:37 |