|
|
|
|
#1 | |
|
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
Zapisywac to potrafi sporo programow (Automapa, iGo na ten przyklad). Ale wczytac je potem i po nich jechac to chyba tylko nareczniaki Garmina potrafia..
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Moje 3 grosze.
Kiedyś to nawet proste navi od garmina za grosze, typu garmin quest miały track back i w ogóle opcji w menu 5 razy tyle co nuvi zumo i te inne nowe. Nie każda mapa działa garmin mobile XT. Tylko niektóre. w google czy mapa którą masz na myśli chodzi pod mobile XT.60csx super wybór, zgadzam się po raz kolejny z Jarkiem G
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
Kurde, trzaby chyba w koncu cos na spole wypic.. tyle tych zgodnosci
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s
|
hej,
jako, że ostatnio wciągnął mnie temat garminów to też podzielę się moimi doświadczeniami i podpytam o parę rzeczy. Mam starego legenda (bez literek - czarnobiały, bez routingu) i muszę przyznać, że do latania offroadowego sprawdza mi się lepiej niż 60cx, jedyną jego wadą w tym zakresie to długie rysowanie map, ale jeśli ma się zbiór waypointów już zbudowany to nie jest to problem. W czym rzecz? Otóż 60cx nie ma kompasu (csx ma) i nawet przy krótkim postoju zaczyna 'chodzić' zupełnie gubiąc namiar (ogólnie dosyć często ma problem z ustaleniem kierunku ruchu). Legend mimo braku kompasu trzyma na postojach namiar na sztywno, więc podejrzewam, że to kwestia softu - wie ktoś może co poprzestawiać/jak namieszać, żeby poprawić sytuację w 60cx ? Druga sprawa to to, że legendowi nie wystają żadne antenki, jest bardziej zwarty i tani więc ma się mniejsze opory przed glebieniem ![]() Co do nawigowania po drodze to miałem okazję raptem dwa razy do tej pory na 60cx i jestem mocno zawiedziony - mało precyzyjnie/wyraźnie informuje jak skręcić i często daje znać już zbyt późno. Może ktoś polecić jakiś wypróbowany zestaw ustawień do nawigacji szosowej w 60tkach ? (mapę mam UMP na razie). W każdym razie w porównaniu do TomToma z którym dużo śmigałem jazdę po szosie z garminem 60 uważam za spory krok wstecz. Co do mobile XT - testowałem go na swoim PPC, ale przy próbie nawigacji 'po drogach' wyliczał trasę po czym grzecznie zawsze oznajmiał, że nie może nawigować, gdyż w okolicach punktu startowego brakuje drogi (mimo, że na mapie dobrze określał pozycję - stałem dokładnie na drodze, mapa też UMP). Miał może ktoś podobny przypadek i znalazł rozwiązanie ? pozdrawiam, Adam |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Generalnie
stare garminy powinny trafić już do utylizacji lub do muzeum A już na pewno nie powinny być używane jako "moja pierwsza navi" bo tylko zniechęcą ludzi do zjawiska nawigacji gps.Nowe byle nuvi garmin za 400zl, czy manta za 200zł nawiguje tryliard razy lepiej, ma też nie porównywalnie szybszy procek i o wiele czulszą antenę. Mobile XT można mieć w PPC jako dodatek. To jest taki bajerek, by czasem się na to przełączyć np z TT i uświadomić sobie że byle mapa garmina za 500zł jest słaba. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| pad jako nawigacja | Andrzej | Hardware | 35 | 18.03.2013 21:38 |
| nawigacja | Dzieju | Zastosowanie praktyczne | 21 | 03.12.2009 17:53 |