Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.12.2022, 19:25   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,035
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 6 dni 17 godz 44 min 2 s
Domyślnie

FB_IMG_1670178202442.jpg
Kto da więcej.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.12.2022, 10:23   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,585
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 8 min 14 s
Domyślnie

śmiem twierdzić iż żadne gmole dostępne na rynku nie spełniają swojej funkcji bo zawsze coś się pognie ... mocowania w ramie nie mogą być sztywno połączone z orurowaniem i to jest klucz do gmoli idealnych. Połączenie powinno być elastyczne np. zatopione w gumie ale w sposób który uniemożliwi wyrwanie tych elementów a tylko amortyzację połączenia i byłoby pozamiatane bo każda wywrotka parkgingowa byłaby totalnie bez kolizyjna zarówno dla gmoli jak i motocykla a porządniejsze szlify ucierpiałby by tylko gmole ale nigdy rama.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.12.2022 o 12:14
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Heed Bunkier i wymiana oleju nabrU NAT - Warsztat 39 20.09.2017 22:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.