|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  12.11.2022, 20:19 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 42 s |   
			
			Pytanie co to są długie przeloty. I kwestia przyzwyczajenia dupy do siedzenia na kanapie. Miałem 1000 i mam 1100. Na jednej i drugiej zrobiłem trasy 1600 km na raz, dało się. Ale po zmianie w 1100 na kanapę od Zeta wiem , że zrobiłem lepiej dla mojej dupy i to nie koniecznie na 1600 km. W 1100 kanapa oryginalna powodowała wciskanie się w jaja. Teraz mam to co powinno być. No i w porównaniu oryginałów to 1000 miała wygodniejszą. Ale cały czas mówię to kwestia treningu. Ja przed długim tripem robię trening, 500 km na strzała  i później dupie lżej. Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | 
|   |   |