|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,910
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 21 godz 53 min 12 s
|
![]()
Na pewno ładnie się prezentuje ten Chińczyk , na papierze też git . Ciekawe jak będzie w rzeczywistości.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Będzie tak:
1. W końcu kilku kupi ten motur. Na forum będzie och, ach. Bo sam jakbym wydał 50 koła na nowe moto to byłbym zadowolony i chwalił nawet jakby nie było ideałem. 2. Wieść się rozniesie że maszyna nowa, nowoczesna ale super bo właśnie poczciwa jak stary trampek. Zawieszeń itp będzie brakować małemu procentowi użytkowników. Bo do 90% jazdy takim sprzętem to i 150 skoku by stykło. 3. Ktoś zrobi jakiś długi trip, ktoś inny jeszcze dłuższy, wróci bez awarii i opinia się ugruntuje.... Chociaż obserwując różne opisy awarii w NAT z których 15 lat temu raczej śmiano się w przypadku BMW, to z tą pewnością i bezawaryjnością nie jestem aż tak do końca Hondy pewien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() |
![]() |
![]() |