|  28.09.2022, 21:25 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Dzieki Ex za prace. Sensowne i ciekawe wnioski zwlaszcza po komentarzach kolegow. Serio byście wrocili i dlaczego  do 1000? Ja w mojej wymienilem tylko sprezyne bo waze troche i moto z kond...na zrobilo sie fajne.  Potem weszly modele 2018 i teraz 1100 i troche sie pogubilem. Jednak nie dalem sie zwariowac i pozostalem przy swojej dct 2016. Skad u was chec jazdy na 1000 niz 1100?
		 | 
|   |   | 
|  28.09.2022, 21:55 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 44 min 10 s |   
			
			Ja na 1000 zrobiłem 75000, na 1100 ATAS 26000 i jeżdżę dalej. Zmieniłem trochę sposób użytkowania, głównie asfalty czasem zjadę na szuter albo na kamole w Czarnogórze ale więcej plusów widzę w nowym. Przynajmniej dla mnie. Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | 
|   |   | 
|  28.09.2022, 22:29 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					Posty: 312
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s |   
			
			Ja 1000 zrobiłem 12000km w manualu, 1100 DCT 16000km i na pewno nie wrócę do 1000 i do manuala   . A Madafakinges to się starzeje ot co     
				__________________ Tylko OFF!!! | 
|   |   | 
|  28.09.2022, 22:53 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			ja zrobiłem ok 50 TYS  crf1000 DCT, z  5 tyś  crf1000 ATAS w manualu,  i teraz  latam już crf1100 ATAS  z DCT.   i  tak sobie myślę że tak już.zostanie na  jakiś.czas napewno..   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  28.09.2022, 23:18 | #15 | 
|  |   
			
			Obie miałem DCT.  1. 1100 jest zdecydowanie żwawsza, narowista, bardziej asfaltowa, co mnie rozczarowało. Innym może się podobać. Ja szukałem czegoś innego. W 1000 byłem w stanie tak operować gazem przy prędkości manewrowej jakbym jechał na półsprzęgle kilka km/h. W 1100 bez szans - albo luz (bez napędu), albo ogień. Czy to silnik czy samo DCT czy linka vs kabelek, tego nie wiem. Wiem, że 1000 była bardziej precyzyjna w jeździe manewrowej z minimalną prędkością. 2. DCT w 1100 IMHO gorzej dobiera biegi w off i w zakrętach pomimo tego, że ma IMU i rzekomo bierze pod uwagę kąty pochylenia moto. Częściej zdarzało jej się zmienić bieg w nieoczekiwanym momencie niż w 1000. Same zmiany biegów były też mniej płynne niż w 1000. Może to kwestia egzemplarza albo softu, ale DCT w 1000 łatwiej mi się kontrolowało niż w 1100. 3. Nie jeździłem pojazdem o gorszej ergonomii obsługi niż 1100 (guzikologia, ekrany, tryby kontroli trakcji, reakcji manetki, tryby DCT, ABS etc). Już w 1000 było tak sobie, ale 1100 to ekstremum. Po przeciwnej stronie skali są Aprilia Tuareg i Triumph (Tiger, Scrambler), gdzie ustawienie tych samych parametrów wymaga 2-3 kliknięć zamiast 10. A już Tuareg to chyba jedyny współczesny sprzęt pozwalający na zmianę trybów w trakcie jazdy i bez resetu po wyłączeniu zapłonu. Nie porównuję do oto co trybów nie mają (jak T7 😀  . 4. To co mi przypasiło w 1100 vs 1000 to: tempomat, niższa i węższa kanapa i może ciut lepiej zestrojony zawias fabryczny. To wszystko subiektywne oczywiście, ale jakby ktoś miał 1000 DCT w dobrym stanie to oddałbym Scrama 1200 + CRF300L. Za dopłatą 😀. Zdrowia | 
|   |   | 
|  29.09.2022, 09:14 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2021 Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					Posty: 562
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: 91000   Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 22 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  29.09.2022, 10:38 | #17 | 
|  |   
			
			Głównym powodem powrotu na crf1000 jest to, że po prostu lepiej się prowadzi. Łatwiej skręca, nie jest nerwowa w zakrecie, i po prostu wrzyna się w zakręt. Wydaje mi się, że 1100 zrobili bardziej stabilną, przez co straciła genialne prowadzenie. 1000 wyjeżdżając z podwórka schodzę na kolano  w 1100 nie udało mi się pozamykać opon. Silnik w 1100 to silnik z KTM z wyszystkimi tego + i - Mocy w uj, na 2.biedu staje do pionu z gazu, wkręca się na obroty jak szalona, odczuwalnie ma 30koni więcej, a nie 7 tak jak podaje producent. Przy okazji tej zmiany grzeje po nogach jak KTM, w upale był to dla mnie duży problem w mieście. Rolgaz na kabelek nie działa tak jak rolgaz na linke, 0-1 gazem powoduje minimalne opóźnienie, co mnie wkurwia, może być to też kwestia mapy, czy tam innego euro5 co powoduje, że moto staje się nerwowe, co w połączeniu z większą mocą daje nam KTM a nie afrykę. Skrzynia 1100 pracowała gorzej niż w moim pierwszej i aktualnej 1000, może to jest kwestia egzemplaża. Dźwięk silnika; Po pierwsze tłumik, który zmieniłem na akrapa i było lux, ale dźwięk mechaniczny z silnika to znów bardziej KTM niż hąda. Wyświetlacz i obsługę przemilczę bo to jakiś ponury żart. Żeby nie było 1100 wygląda obłędnie, standardowa jest lżejsza, mocniejsza i przy zapierdalaniu mniej pali niż 1000, ma genialną elektronika TC i ABS działa tak, że o tylko świecąca kontrolka na wyświetlaczu informuje mnie, że zadziałał. W 1000 mam wyciągnięty bezpiecznik od ABS i dzięki temu nie mam tc ani abs, które więcej przeszkadzają niż pomagają. Podsumowując Jazda na 1000 to mega relax silnik jest łagodny, podwozie komfortowe pozycja dla mnie idealna, szybka jazda w zakrętach przychodzi łatwo dzięki temu przebiegi dzienne 700 nie są problemem, brzmi obłędnie, czego chcieć więcej? 1000 to taka nowa xrv750 kto jeździł, wie o co chodzi i 1000 daje taki sam flow. Hąda chciała zrobić zapierdalacza z 1100. A jak chciałbym mieć zapierdalacza to po prostu kupiłbym KTM. 1100 to chyba jeden z dwóch z chyba 16 motocykli, które miałem i szczerze go nie lubiłem. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  29.09.2022, 10:50 | #18 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   Cytat: 
   no ale może to wszystko kwestia odczuć..   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | |
|   |   | 
|  29.09.2022, 10:54 | #19 | 
|  |   
			
			Moja dupa mi to dyktowała. A z czym się nie zgadzasz? 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  29.09.2022, 11:42 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			
nie wydaje mi się aby 1000 prowadziła by  się.lepiej, a wręcz bym powiedział że jeżeli już ustawiać przewagi to na rzecz  1100 bo jest lżejsza.  może to była kwestii jedynie pozycji dla Ciebie, niższe/wyższe siodło może wiele zmienić, inaczej ustawiona kierownica co do skrzyni to się.nie wypowiem bo miałem DCT i mam teraz DCT i ta napewno jest bardziej dopracowana..  nooo z tym silnikiem w 1100 jak w KTMie to się.absolutnie nie zgodzę..  fakt  silnik w 1000 brzmi  lepiej..  jest bardziej  miękki..ospały  ale znów  ten w 1100 nie jest jakimś demonem,  idzie przyjemniej.. i to bym pozostawił na plus.. i plusem według mnie .. jeżeli ktoś nie zmienia wydechów jest org. układ kolektora i tłumika w 1100.. tam jest porostu ciszej... i to jest mega odczuwalne na dłuższych trasach.. a grzeje no coś tam grzeje bo masz po prawej stronie bulę na kolektorze..  ale nie mam z tym żadnych problmów jakoś specjalnie nawet w mieście ono i ta obsługa.. no fakt nie jest jakaś super.. Ale w modelu po liftowim też już.było słabo.. i osobiście tryby jazdy tutaj przełącza się.lepiej.. informacji na ekranie masz więcej.. a android auto też jest spoko..   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 16:58 | 
| Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 13:39 |