![]() |
|
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dzisiaj muszę trochę zrewidować swoje spostrzeżenia. Wczoraj latałem i jednym i drugim w odstępie 1h. Jednak czuć te 15KM... ta 990 wstaje na koło jak oszalała. Moja 950 aż tak chętnie się nie podnosi. Też da się ją do drugiego biegu włącznie z gazu szarpnąć ale ta 990 wstaje bez jakiegokolwiek trudu. Może to też wynika z większych o 3cm zawiasów, braku gmoli i stelaży, a i jeszcze na dupie mamy 12kg seryjnych wydechów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,313
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 42 min 46 s
|
![]() Cytat:
17/42 jest dobre na asfalty bo w terenie sprzęgło ostro dostaje. Na 17/45 jeździ się już o niebo lepiej w terenie. A skąd okrutna moc se -16/45 ![]() Mój projekt był złożony tak Silnik od 990 limited edyszyn 115/120 koni wtrysk podmieniony podkręconymi gaźnikami. Przełożenie 17/45, zawias wyciągnięty na niskie S czyli z 210na 245. Jak on zapier... Ja szacowałem go na jakieś 130koni ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cross Country 10 maj dla dzików !!!! | JOJNA | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 06.05.2009 00:26 |