|  11.08.2022, 11:34 | #11 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Nowe rewolucyjne malowanie zapewne   . | 
|   |   | 
|  11.08.2022, 12:04 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2019 Miasto: Beskidy 
					Posty: 228
				 Motocykl: CRF1000   Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s |   
			
			
Moim faworytem z aktualnie dostępnych moto w tym segmencie jest Tiger 900 Rally Pro...   Nie jeździłem tylko na Nordenie 901...
		 
				__________________ Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. | 
|   |   | 
|  11.08.2022, 14:40 | #13 | 
|  |   
			
			U mnie ekran już nie laguje po którymś upgradzie softu. Uruchamia się dłuższa chwile, ale nie przeszkadza mi to zupełnie, wystarczy przekręcić kluczyk przed założeniem rękawiczek, ot cała historyja. Sam system i wyświetlacz są IMHO po prostu zajebiste. Super czytelność, zero odblasków, dolny wyświetlacz pokazuje co trzeba w trakcie używania apple / google car. Nie trzeba dodatkowych urządzeń nawigacji (aby uodpornić się na brak sieci kom / kosztów roamingu wystarczy dograć na tel ulubiona apke albo ściągnąć przed wyjazdem w google mapie caly obszar w którym chcemy jeździć - w tym roku tak zrobiłem z pustyniami w Californi i działało prefekt). Sorry ale narzekanie na ten system widzę jako malkontenctwo. Jedyne czego brakuje to jakiegoś schowka na telefon, w multistradzie to zdaje się fajnie rozwiązali. Ja używam do tego toreb heed do ich gmoli. Kolega małego tankbaga. Co do tego że działa tylko po kablu to bardzo dużo aut tez tak ma. Jednym z pierwszych bez kabli było BMW. Ponadto przy dłuższych wyjazdach trzeba w pewnym momencie ten telefon naładować.  Dla mnie to najlepsze moto w tej klasie za takie pieniądze. Może bym się i skusił na Multi V4 ale to dużo więcej kasy i brak DCT. A takie czy inne kolorki wala mnie kompletnie bo i tak preferuje moto jak najbardziej czarne lub srebrne. Edycja: sorry zapomniałem, że mogą też być czerwone bo wiadomo najszybsze   Ostatnio edytowane przez WojtasA : 11.08.2022 o 16:25 | 
|   |   | 
|  11.08.2022, 19:04 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2020 Miasto: Ruda Śląska 
					Posty: 180
				 Motocykl: CRF 1100   Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s |   
			
			@WojtasA działa tak że nie ma zwłoki pomiędzy klikaniem przyciskami a zmianą na ekranie? U mnie chwilę po odpaleniu ekarnu to występuje taki lat. Jak już się "rozgrzeje" a chyba w zasadzie jak wczyta co ma wczytać to działa nawet płynnie. Choć czasem zdarza się złapać laga w losowej sytuacji. pozdrawiam Marcin Jan 
				__________________ Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł | 
|   |   | 
|  11.08.2022, 22:42 | #15 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			I pomyśleć że jeszcze parę lat temu po wciśnięciu guzika rozrusznika podnosiła się wskazówka obrotomierza i.... już   O czasy, o obyczaje  nie jestem przeciwny nowoczesności jakby coś. Szanuje NAT a jeżdżę GSem głównie dlatego że nie było mnie stać na porządna NATkę   | 
|   |   | 
|  11.08.2022, 23:59 | #16 | 
| BANDA LUBLIN  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Lublin 
					Posty: 4,109
				 Motocykl: RD04 Przebieg: Kręcony   Online: 3 miesiące 3 tygodni 57 min 14 s |   
			
			Mieć NAT, żeby mieć, spełnić marzenia ok. Jednak kupić ją po to, by zrobić jeden, dwa wyjazdy turystyczne w roku, już nie dla mnie. Objuczyć kloca i pojechać daleko w teren też nie... Stać, nie stać, w tej kasie wybrałem szosę, która na szosie daje o wiele więcej, podobnie jak enduro na ruchy. NAT podoba mi się, ale nie aż tak bardzo żebym chciał ją mieć. Xrv miałem 4 sztuki... Czy nowe będą lepsze? Czy to będzie przełom? Niech będzie. Więcej bajerów na pokładzie, mniej prostoty... Ja nie dołączę do grona tabletowców. Zdrówka. | 
|   |   | 
|  12.08.2022, 09:09 | #17 | ||
|  |   Cytat: 
 Nie widzę / nie odczuwam żadnych lagów. Ale szczerze nie zawracam już tak bardzo na to uwagi odkąd któryś upgrade rozwiązał sprawę. Mogła to też być kwestia któregoś iOSa bo miałem też przez jakiś czas podobny problem w aucie. Ale żeby nie było samych achów i ochów: sterowanie tym ekranem z lewej manetki jest mocno nieintuicyjne. Skoro już jest ten pitut do sterowania lewo - prawo to czemu nie zrobić z tego joysticka w 4 kierunkach  ? I jeszcze żeby przy wciśnięciu miał funkcje enter! Fajne natomiast są te skrajne prawe guziki, są tak umieszczone że można zmieniać muzykę bez opuszczania wzroku. W tej sprawie tez pierścień w bmkach jest o niebo lepszy. Przyzwyczaiłem się już do tego co prawda ale zupełnie niepotrzebnie to tak skomplikowali. Cytat: 
 Miłego piąteczku i bezpiecznego długiego weekendu ! Ostatnio edytowane przez Danny : 12.08.2022 o 10:19 Powód: Połączenie postów. | ||
|   |   | 
|  12.08.2022, 22:41 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s |   
			
			idealny przykład jak sperdolić tak fajny motocykl   na żywo będzie lepiej...  zawsze można jeździć w nocy | 
|   |   | 
|  13.08.2022, 08:20 | #19 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2016 
					Posty: 135
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 11 godz 21 min 39 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| XL 750 transalp | CzarnyEZG | Honda - inna niż AT & NAT | 658 | 28.07.2025 12:09 | 
| NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 |