![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,988
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 6 dni 18 godz 38 min 29 s
|
![]()
Ten test z plakiem może być mylący, bo w końcu wlot do airboksa jest z dołu puchy nag gaznikami
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 18 godz 3 min 56 s
|
![]()
Możliwe i trzeba to wziąć pod uwagę, nie zapoznałem się dolotem w XRV
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Wrocław
Posty: 319
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 48 min 11 s
|
![]()
Można filtr ściągnąć i powietrze będzie brał z góry
__________________
Keep Calm and Call 0118 999 881 999 119 725 3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 556
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 18 godz 3 min 56 s
|
![]()
Można jeszcze tak:
1. Stara szkoła mówi: wkręć śrubę regulacji składu mieszanki do oporu i wykręć 2.5 obrotu. 2. Sprawdź pływak. Zacięty lub działający w nieodpowiednim zakresie utrzymuje zbyt wysoki stan paliwa w komorze pływakowej.
__________________
Kto prędko daje, ten dwa razy daje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2022
Miasto: Poznań
Posty: 21
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 dni 7 godz 21 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]() Edit: Sprawdziłem i rzeczywiście od dołu, już nie będę żył w niewiedzy... ![]() Problem rozwiązany po 4 dniach spędzonych na kolanach w garażu. Okazało się, że miałem zbyt mocno wykręcone śruby od mieszanki (pilot screw) dzisiaj przed przystąpieniem do synchronizacji przydusiłem go zubażając mieszankę dość mocno, obroty spadły. Dopiero wtedy ustawiłem wolne obroty (idle speed) na 1250 i zabrałem się za synchronizację. Dzięki temu stan zsynchronizowania osiągnąłem przy trochę innym poziomie otwarcia przepustnic. I finalnie położenie śruby od synchronizacji wcale nie okazało się być na mocno wkręconej tak jak wcześniej (dla stanu zsynchronizowania). Wielkie podziękowania za wasze odpowiedzi i dla Mallory'ego, który wsparł mnie telefonicznie!! Mam nadzieję, że ten temat komuś pomoże. Teraz tylko dopieścić mieszankę i w piątek w góry na cały weekend! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
niskie obroty maxymalne | Mallory | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 15.10.2016 19:01 |
Niskie obroty na ssaniu | jez | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 12.10.2015 19:07 |
Wkręcane krućce do synchronizacji | Vooytas | Regularne czynności serwisowe | 41 | 04.05.2014 14:26 |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |