|  | 
|  11.07.2022, 00:26 | #1 | |
|  Zarejestrowany: May 2022 Miasto: Malbork 
					Posty: 33
				 Motocykl: crf300l   Online: 11 godz 30 min 21 s |   Cytat: 
 Amortyzator tył masa ridera 95-105KG 447 eur + sprężyna przód dla masy 75-105KG 113 eur. Suma ~560 eur po kursie 4,75 to 2660 zł + montaż. Do tego osiołka więcej nie potrzeba ... chyba. Możliwe, że podobny setup ten australijczyk założył, można poobserwować co powie bo jeździ po buszu.   | |
|   |   | 
|  11.07.2022, 07:45 | #2 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			YSS to dziadostwo działające na poziomie WP z 1999 roku, nie ma alternatyw jeśli chodzi o działające zawieszenie, jeśli nie chce się wydać grubszej kasy to pozostaje używka Showa lub Kayaba oczywiście do personalizacji i regeneracji. Na tył coś co działa nazywa się Ohlins lub Wilbers i wówczas te słabe kunie, dając odpowiednie przełożenie otwiera możliwości w terenie. Ale to jest motorek do pyrakania i to co ma w serii do pyrkania w zupełności wystarcza. Nie wiem czy nie mylicie koncepcji użytkowania tego motorka stawiając takie wymagania.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  11.07.2022, 11:27 | #3 | |
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   Cytat: 
 Mam na tyle YSS tej najtańszy model, z przodu mam twarda sprężynę YSS i jest bardziej jak elegancko wiec nie moge się zgodzić z twoją opinią. Koszt 2400 (ja dałem połowe) + 350 zł. Zamykamy sie w 3 tys. Ludzie mi tutaj pisali, ze zaraz się rozleci, ale przeżył już niejedno ostre ujeżdżanie. Co do wrażeń to wiadomo, że to nie WP najnowszych KTMów | |
|   |   | 
|  11.07.2022, 20:52 | #4 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Miałem w dwóch moto, oczywiście ich nie kupiłem i nie montowałem, tylko były zamontowane przez poprzednich właścicieli . Być może ktoś jest z tego produktu zadowolony, ja nie byłem. Podałem rozwiązanie problemu z zawiasem na swoim przykładzie, użytkownika, który stawia zawieszenie na pierwszym miejscu w każdym moto. Miałem X  trainera, Freeraidera w których występował podobny problem, motocykle o innym przeznaczeniu niż enduro racing. Ale montując w nich działające zawieszenie można robić rzeczy o których na seryjnym można tyko pomarzyć. W mojej ocenie trzeba się pogodzić z ograniczeniami jakie występują w tego typu motorku, albo wymienić zawias chcąc więcej, albo wymienić motorek na racing, inne sensownej drogi nie znam.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |