|
|
|
|
#1 |
|
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,962
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 29 min 38 s
|
Fanatyk. Pamiętaj że sporo osób miało lc4 i zna te przebiegi
![]() do meritum, sprawy. Miałem wtryskowe 450, wczesniej 520, 525 itd. W trasie można spokojnie przedłużać wspomniane 15h. Ja w Gruzji wymieniłem olej po 1200km, na UA 800 km na oleju, itd. Zależy ile upalania w terenie. Osobiście przy jeździe typu ADV zmieniał bym olej max przy 1000- 1500 km. Jeżdżę z ekipą na husqvarnach 501 i exc 500 - w zeszły wekend zrobili 1800 km. W mojej ocenie do da się użytkować exc 450 /500 jako duala , dość sportowego , ale duala. ps. aktualnie do ADV mam dr 650, a do upalania fe 350 i ze względu na jaj konstrukcję nie robię nią ADV.
__________________
Enduro i ADV |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,483
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 11 godz 28 min 20 s
|
Tylko jak my ich używaliśmy
Ja piszę o osobach podróżujących na tych moto tak jak ten na tej 500'tce. Choć na niemieckim forum jest gościu co ma 600 od nowości, jeździ podobnie do mnie, czyli w enduro i silnik otwierał dopiero przy 150 tys. km. |
|
|
|