![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Kielce
Posty: 10
Motocykl: Honda ATAS 1100, KTM 690, KTM EXC-F 250
![]() Online: 14 godz 43 min 53 s
|
![]()
Czołem, w mojej ATAS 1100 ujeżdżam obecnie TKC 80 z przodu i Motoz Adventure z tyłu. Szukam teraz czegoś o jeden krok bliżej w kierunku asfaltu jednak nie chcę rezygnować całkowicie z jazdy w OFFie dlatego zachowanie w terenie też bardzo ważne. Na oku mam GPS z Motoza, albo Pirelli STR Rally. Jakie macie doświadczenia na tych oponach w Afryce? Ewentualnie co byście polecili innego? Pozdro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
STR miałem na tyle do kompletu z TKC 80 na przedzie. Nie gryzie tak jak Motoz ale za to wyje o niebo mniej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,255
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 20 min 0
|
![]()
Pirelki STR są idealne na asfalt i spokojny off, wytrzymują długo, więcej niż np karoo str i są mniej podatne na kwadratowienie przy nawet długig dojazdach autostradowych, obecnie tylko używam pirelek i nic innego mi niepotrzebne (komplet P+T)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Kielce
Posty: 10
Motocykl: Honda ATAS 1100, KTM 690, KTM EXC-F 250
![]() Online: 14 godz 43 min 53 s
|
![]() Cytat:
![]() Jak taki zestaw sprawdzał się na asfalcie u Ciebie? Bo myślałem jeszcze połączyć TKC80 i GPSa z tyłu. Czy duża jest różnica na przodzie między takim TKC80 a STR czy GPS? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |