Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Suzuki

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.05.2022, 21:59   #1
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Widmo to sprawdź ten pomarańcz z białym paskiem (patrzyłem na jakiś inny schemat). Jak ustawisz miernik na opór to przy motocyklu "gotowym do jazdy" powinno pokazywać wartość w tysiącach lub milionach omów (lub poza zakresem). Jak wyłączysz zapłon/kluczyk to powinno być <1 om między tym kablem (pomarańcz-biały) a masą. Sprawdź to pierwsze na rozpiętej wtyczce, nie powinno mieć znaczenia.

Cytat:
Napisał KORNIK Zobacz post
Miernik nie zarejestruje takich skoków napięcia, zmierz jaki jest opór na impulsatorze.
W DR350 zarejestrował. Ale to były bardzo małe wartości <2V. I chyba nie zawsze miernik je pokazywał.

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Małe ale...Z impulsatora wychodzi zmienne napięcie, a dioda zasilana jest stałym napięciem?
Tak. A dioda nie może być zasilana zmiennym napięciem? Po prostu wtedy raz świeci a raz nie świeci. Identyczna sytuacja jak z diodą prostowniczą
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.05.2022, 18:52   #2
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,070
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 dni 4 godz 25 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyCzarownik Zobacz post
Widmo to sprawdź ten pomarańcz z białym paskiem (patrzyłem na jakiś inny schemat). Jak ustawisz miernik na opór to przy motocyklu "gotowym do jazdy" powinno pokazywać wartość w tysiącach lub milionach omów (lub poza zakresem). Jak wyłączysz zapłon/kluczyk to powinno być <1 om między tym kablem (pomarańcz-biały) a masą. Sprawdź to pierwsze na rozpiętej wtyczce, nie powinno mieć znaczenia.
Pomierzyłem to.
Na gotowym do jazdy jest poza zakresem mojego miernika( więcej niz megaom) i przy wyłączonym zapłonie to samo( a powinno być mało omów) ;Może to być trop.. Jest drugi przewód też pomarańczowo biały ( chodzi o tą wtyczkę w której jest 7 przewodów) przy gotowym do odpalenia poza zakresem, przy wyłączonym kluczyku 86 omów
I się zastanawiam, czy zwalać ten dekiel silnika.. (7200 zł za sprzęt który nie pali to nieźle
Co do drugiej wtzcyki+ impulsator nie ma ywarcia do masz+ i to drugie) na 4 pinowej wtzcyce = te nie ma ywarcia do mas.
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak iskry - Pomocy ! ScreamMyName Układ elektryczny i zapłonowy 26 31.08.2021 18:51
suzuki gs 500 brak iskry na lewym garku free Układ elektryczny i zapłonowy 8 08.07.2018 13:35
Brak iskry-pomocy blackcock84 Układ elektryczny i zapłonowy 13 30.04.2016 22:23
Brak iskry... Pomocy! Krzysiek009 Układ elektryczny i zapłonowy 5 15.10.2013 22:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.