|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  15.05.2022, 10:02 | #11 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   Cytat: 
 Jak ma być do zadupcania to Królowa skuterów jest jedna Gilera GP800 silnik V i pond 75KM robi robote 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  15.05.2022, 10:57 | #12 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: P-ń 
					Posty: 583
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 23 min 44 s |   
			
			Aprilia srv 850, jeśli zapierdzielanie stawiasz ponad niezawodność. Włoszczyzna pełną gębą, ogień pod zadkiem ale wymaga sporo cierpliwości.
		 | 
|   |   | 
|  15.05.2022, 11:02 | #13 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   Cytat: 
 to tak trochę jak z katełemem     
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  15.05.2022, 11:04 | #14 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: P-ń 
					Posty: 583
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 23 min 44 s |   
			
			I husqvarną
		 | 
|   |   | 
|  15.05.2022, 12:52 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,044
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 4 dni 14 godz 5 min 56 s |   
			
			Brak słusznych rozmiarów schowka jest sporym minusem ale kufer temat jak dla mnie rozwiązuje, w Kymco schowek pod kanapą też gabarytami nie powala. Bardziej martwi mnie wysoki "przekrok" - w najbliższy czwartek będę w Rzeszowie to podjadę się przymierzyć.
		 | 
|   |   | 
|  15.05.2022, 13:31 | #16 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Aż się zastanawiam, że jeszcze nikt nie wspomniał o X-Adv... No kosztuje to miliony monet i ma małe koła, ale jak dla mnie wygląd ma sto razy lepszy niż Integra. I daje radę z Afrykami, przynajmniej na asfalcie (sprawdzalimy  ) Może wiec jest szansa znaleźć coś takiego w miare sensownej cenie z początków produkcji (2017 AFAIR) | 
|   | 
|  15.05.2022, 13:41 | #17 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Potwierdzam.  XAdv bardzo dobrze się odpycha. 150 idzie bez sraczki i ogólnie bardzo przyjemny sprzęt. Jedynie prześwit nikczemny ale na szuterkach czy w lekkim offie wystarczający.
		 | 
|   |   | 
|  15.05.2022, 14:09 | #18 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  15.05.2022, 14:41 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,044
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 4 dni 14 godz 5 min 56 s |   
			
			Coś co poza czarnym nadąża za AT stoi w garażu a X-ADV w akceptowalnym stanie jest niestety poza budżetem   . Koła od początku mnie zastanawiały - czemu zastosowano 16/15  a w 350 15/14  to już nie udająca ADV Integra ma 17/17 a na asfalcie też bez jęku pewnie nadąża za AT a nawet NAT   | 
|   |   | 
|  15.05.2022, 17:53 | #20 | 
|  |   
			
			Xadv bez sraczki 150? Chyba pod piętnastolatkiem. To jest NC tylko ubrane inaczej. Przy 150 jest już za późno na drugi oddech. Do 140 jakoś idzie potem to trwa i przy 160 jakoś jest koniec.  Za to winkle taka Integra musi robić zajebiscie nie powodując kołatania serca tak przy serwisie jak i dystrybutorze. Nie wiem tylko jak ta jazda z nogami do przodu wychodzi. Jeździłem w Alpach z młodym napalonym na jazdę gostkiem z Niemiec na Tygrysie 1050. Między agrafkami kawałek mi odchodził ale summa summarum i tak szliśmy razem. Imo wiele szybciej, żeby było bezpiecznie, nie da sie jechać. Zdecydowanie to ze jest tylko z DCT jest zaleta. To na pewno fajniejsza skrzynia niż jakakolwiek CVT a do tego jest bezawaryjna. Wczoraj, zainspirowany Twoim wpisem popatrzyłem na ceny itd Integry i gdybym miał znowu brać NC na asfalt i autostrady to nie wiem czy nie byłaby to właśnie Integra, wcześniej myślałem o wersji S ale czas mija i te motocykle dość potaniały. Relatywnie oczywiście. Za to nie byłem WCALE świadomy ze jest taka GP800. Wow! Ale przecinak! 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| skuter Piaggio 125 X8 | Pils | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 27.02.2012 10:38 |