|  09.05.2022, 18:49 | #561 | 
|  |   
			
			Tak z ciekawości: ile wersja L waży zalana? Sprawdzał ktoś? I brnąc dalej: da się urwać kilka kilogramów? I prosba do Mikelosa: możesz porównać szerzej crf do drze? Jakieś konkluzje? 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 18:57 | #562 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Ostrowiec Św. 
					Posty: 475
				 Motocykl: KTM 640, NAT   Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s |   
			
			
Masz prawo do takiego zdania, wygląd to kwestia bardzo subiektywna. Z dołożeniem halogenów może być problem, w motocyklach o kształtach endurowych zazwyczaj nie ma gdzie zamocować. W adventure z toną gmoli to nie jest problem.
		 | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 18:59 | #563 | 
|  |   
			
			masy w necie są podane gotowe do jazdy - Lka 142kg, rally 153kg.  nie bardzo jest z czego urywać poza kominem. o ile pamiętam porównanie z CRF250L to zyskuje się jakieś 3kg? na pewno traci się cichość plus parę dobrych stów. horizon wymieniał cały wydech ale franca się nie pochwalił jaka była różnica. kierunki z pozycjami są takie sobie ale te bombkowe. pamiętam z 250tki, że mnie to wkurzało bo wciąż widziałem te świecące bańki w nocy. LEDowe kierunki w 300 są zajebiste. Raz, że nie widać ich od góry niemal a dwa to są naprawdę SUPER widoczne. No i trzy - jako chyba jedyna rzecz na tym motocyklu są naprawdę zajebiście gleboodporne. widziałem na necie jak gość /Styrianrider/ na YT je zaginał na wszystkie strony o 90 stopni i NIC się z nimi nie działo. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 20:13 | #564 | 
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   
			
			https://www.youtube.com/watch?v=7nGt594k7VU Tutaj filmik jak gość waży Hondę. W skrócie z wydechem Yoshi, akcesoriami typu osłony rąk, ramy, opony kostka wrócił do wagi fabrycznej około 140 kg na mokro. To imo niezły wynik. Nie mówiłem o wadze?  . Sam nie ważyłem, ale na YT każdy jutuber to robił i wychodzi jakoś 2 kg mniej. Dużo nie dużo, ale zawsze o te 2 kg mniej to podnoszenia z ziemi. Ostatnio edytowane przez Artek : 09.05.2022 o 22:17 | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 20:18 | #565 | 
|  |   
			
			najdroższe dwa kilo hehehehe   to już naprawdę lepiej trochę pojeździć rowerem i shóść   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 20:35 | #566 | 
|  |   
			
			A jakie są tam rafki? Konkretne alu, ciastolina czy zwijana blacha? A te wszystkie pipki i duperelki wakol silnika potencjalnie do wywalenia? Jak się patrzy w fiszki czy dewizowe to nabzione tam tam różnych duperelki że hej. Wydech akcesoryjny nie musi być głośniejszy a na pewno sporo lżejszy. Ktoś coś pisał, że nie da się w europejskie ECU wgrać czegoś bardziej jajecznego. Są gotowe kości pod takie cudowanie? 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 20:40 | #567 | 
|  |   
			
			No jakie sporo skoro Ci pisza ze 2kg. Obręcze są ok. Oraz nigdzie nie doczytałem żeby się ktokolwiek skarżył. Można założyć ecu od Tajów i zyskuje się 3KM BODAJ⌠albo można kupić modyfikowane ECU już. Ono ma inna bogatsza mapę dołu i średnich obrotów. Podobno różnica jest spora ale to nie są tanie rzeczy. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 20:52 | #568 | 
|  |   
			
			Wałki rozrządu? Tłok? No nie mówcie że nic się nie da zrobić. Nie żeby mus, jak sobie pyce 350 to w enduro te 80 proc i tak się kręci do połowy. Ale czasami trzeba jednak pier.olnąć z gazu. Nie zawsze strzał ze sprzęgła pomoże. Czy czegoś z tego się nie da tu ulepszyć? Nie? 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 21:09 | #569 | 
|  |   
			
			Kombinuj   chętnie poczytam. Mysle ze pełny układ wydechowy, zmodyfikowane, nie Tajskie, ECU, doprezenie silnika o ile jest miejsce na zawory, mogłoby dać te 35KM. To czy ktoś zrobi ostrzejsze wałki to kwestia czasu mysle, patrząc na to jak motocykl jest popularny. Wtedy wymiana oleju co max 5-6tysi. Co i tak jest świat. A te 35KM to jest przecież wzrost o kilkadziesiąt procent. Ostre przełożenia i różnica będzie zauważalna ale ⌠powoli cenowo zacznie to przypominać pogoń kota za własnym ogonem. Tak mysle. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  09.05.2022, 21:16 | #570 | 
|  |   
			
			Tu nie chodzi o moc max ale o to jak silnik ją oddaje. Czy będzie błyskawiczna reakcja na zamknięcie czy otwarcie to przy tych nawet 25 kucach będzie git. Mnie najbardziej irytuje w tych nowych zabawkach ta nijakość....
		 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 | 
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |