|  05.05.2022, 12:06 | #51 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   
			
			Kto do Tuarega robi zawiasy? Myślę, że Aprilia nie ma doświadczenia w enduro. A może jest na rynku(oprócz KTM), jakiś moto który można kupić bez zawiasów, i samemu założyć sobie co się chce, albo dopłacam tyle i tyle i kładą mi odrazu ohlinsa? Szkoda płacić za taką t700 i oryginalny zawias na półkę- (odleży tam 10lat i na złom), bo szkoda wywalić, a podejrzewam że jest tego na rynku opór, gdyż ludzie wymieniają? | 
|   |   | 
|  05.05.2022, 15:18 | #52 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2017 Miasto: Łódź 
					Posty: 334
				 Motocykl: Tuareg Przebieg: rośnie   Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 4 min 20 s |   
			
			Ta Huska wygląda kozacko , tylko jest dobrym rozwiązaniem jako drugie moto dla posiadacza dużego ADV, a nie jako jedyne wozidło jeżeli ktoś lubi pojechać też czasem gdzieś dalej po asfalcie (w miarę komfortowo). W weekend może pojeżdżę Tuaregiem to napisze jak wypada w porównaniu do NAT. | 
|   |   | 
|  05.05.2022, 16:15 | #53 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   
			
			Porównanie 2gary Aprilia do 1gar huska, to całkowicie inny segment
		 | 
|   |   | 
|  05.05.2022, 16:28 | #54 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
 Nie ten segment...to inne przeznaczenie. A co by kto wolał, kwestia gustu, wiadomo | |
|   |   | 
|  05.05.2022, 20:40 | #55 | |
|  Zarejestrowany: Oct 2020 Miasto: Ruda Śląska 
					Posty: 180
				 Motocykl: CRF 1100   Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s |   Cytat: 
 pozdrawiam Marcin Jan 
				__________________ Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł | |
|   |   | 
|  05.05.2022, 20:42 | #56 | 
|  |   
			
			No i ból w tym, że cena dla grupy docelowej krojona pod imidż i sprzedawane możliwości niż faktyczną wartość. Marnie to świadczy o KTM i innych próbujących urwać kawałek rynku. Ta cena Hqv wywalona imo w kosmos jakieś jednak jej możliwości w offie (mimo nadwagi) uzasadnia. Ceny pozostałych w jakiś nie pojętych dla mnie przyczyn, powiedzmy odbiega dziwnie, od względnie rozsądnej ceny małego vstorma. Toć ich koszt wytworzenia podobny. I nie miejcie złudzeń że mają jakieś tam terenowe mozliwosci, no może poza terenowym lookiem. Komponenty zawieszeń pokazują do jakiej jazdy te motorki celowane. Cheers rr 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  05.05.2022, 22:09 | #57 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  06.05.2022, 17:55 | #58 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   Cytat: 
 Tylko jaką mamy alternatywę do takiej 690/701, co ma seryjnie taki zawias i taką masę w tym segmencie ? PR7- nie ma specjalnie opinii na jego temat, niektórzy twierdzą że to składak/kundel(gdzieś na YouTube ktoś tak nazywał) ale jeżeli poskładany z dobrych podzespołów, dobrane te podzespoły i dobrze poskręcane nawet na hali produkcyjnej a"la stodoła to co w tym złego? W ogule nie ma na rynku takiego 1dno cylindrowca, a dwucylindrowce to tylko t7, Aprilia z masą ponad 200kg i zwykłym zawiasem(w przypadku Tuarega w sumie nie wiem co ten zawias warty). Jak do T7 zamontuje zawias porównywalny do 890R, to cena grubo przeskoczy KTM. | |
|   |   | 
|  06.05.2022, 20:28 | #59 | 
|  |   
			
			Robur miałem kilka w przeszlosci i mam ketema obecnie. Ich jednogarkowe sprzęty są jednymi z najlepszych w swoich klasach a jeśli chodzi o tzw duale, KTM jest jedyną marką której produkty bez dodatkowych inwestycji pozwalają na aktywna jazdę w offie. Wiadomo, można dolozyc bizuterii czy np. szpeju nawidacyjnego, juków i trokow lub innych "extrasow" jak ktoś pitrzebuje. Nie jest to jednak w mojej opinii jakos niezbedne.  Twoje pytanie o alternatywę jest więc retoryczne. Co innego zabawki turystyczne z sektora tzw adv. Tu jak i u innych producentow imo mamy CCC. To pisze z przekorą, bardziej chodzi o to, że różnica miedzy taniością komponentów a ceną nieco, powiedzmy, zniesmacza. Trochę to nie dziwi jeśli patrzeć na taki nabytek z perspektywy naszych czasów. BTW ten zawias w 890 chyba jednak inny iż identycznie zwany z 690/701 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  07.05.2022, 10:08 | #60 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   
			
			Chciałem napisać, to co też Ty napisałeś, że jednak nie ma konkurencji dla grupy KTM Masa/Zawias, I z tego co masa ludzi pisze pod względem awaryjności KTM też nie ma konkurencji   | 
|   |   |