Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Mała Afryka - CRF 250/300 Rally i L > Dział ogólny

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.04.2022, 09:39   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,988
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 2 dni 5 godz 19 min 30 s
Domyślnie

to taka bułła trochę dla wyglądu a trochę jednak chroni nogi przed wiatrem. ogólnie na tym pryszczu jest nieźle wiatrowo - nie wieje i jest relatywnie ciepło, jak jest zimno ;D

jak do tej pory padłem jadąc raz ale od razu porysowałem dekle silnika i filtra oleju. jakby w tym błocie były jakieś rodzynki to mogłoby być zdecydowanie gorzej. No i oczywiście pękła dolna owiewka. na szczęście uchwyty ostały się całe. pokleiłem a zranione ego jakoś się zrasta. powoli.

masą bym się nie martwił. to nie aluminiowy kufer cętralny zawieszony na wysokości pleców spód tego motocykla jest fabrycznie NIJAK nie zabezpieczony. te boki jak pokazuje życie i każdy kto się jebnął, niestety też są z lekka z dupy i potrzebują ochrony.
GDYBY nie większy baniak, lekko wyższy zawias i fajniejszy kokpit z oświetleniem to już żałowałbym, że nie wziąłem Lki, która jest zdecydowanie bardziej gleboodporna, że nie wpomnę o różnicy w cenie.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.04.2022, 09:47   #2
przemo77390


Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,906
Motocykl: inne moto
przemo77390 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 7 godz 21 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
to taka bułła trochę dla wyglądu a trochę jednak chroni nogi przed wiatrem. ogólnie na tym pryszczu jest nieźle wiatrowo - nie wieje i jest relatywnie ciepło, jak jest zimno ;D

jak do tej pory padłem jadąc raz ale od razu porysowałem dekle silnika i filtra oleju. jakby w tym błocie były jakieś rodzynki to mogłoby być zdecydowanie gorzej. No i oczywiście pękła dolna owiewka. na szczęście uchwyty ostały się całe. pokleiłem a zranione ego jakoś się zrasta. powoli.

masą bym się nie martwił. to nie aluminiowy kufer cętralny zawieszony na wysokości pleców spód tego motocykla jest fabrycznie NIJAK nie zabezpieczony. te boki jak pokazuje życie i każdy kto się jebnął, niestety też są z lekka z dupy i potrzebują ochrony.
GDYBY nie większy baniak, lekko wyższy zawias i fajniejszy kokpit z oświetleniem to już żałowałbym, że nie wziąłem Lki, która jest zdecydowanie bardziej gleboodporna, że nie wpomnę o różnicy w cenie.
Toć to nie czołg - więc nie ma sensu go na siłę uzbrajać.

skoro to gówno czarne nić nie daje a tylko chroni przed wiatrem to uciąć albo zastosować jeśli pasują plastiki od zwyklej CRF a na dupe od wiatru włożyć kalesony które i kulaski ochronią.

Sam się zastanawiałem na Rally ale tylko dlatego że ma ładniejszy dziób - te dolne plastiki podejrzewałem że się rozdupcą i dlatego wziąłem zwykla L.
przemo77390 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Modyfikacje Husqvarna 701 7Greg Husqvarna 701 503 Wczoraj 19:10
Modyfikacje przy DCT mdxmd NAT - Warsztat 30 03.04.2019 10:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.