![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,988
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 6 dni 18 godz 38 min 29 s
|
![]()
Mnie to się wydaje, że to psiukanie plakiem w okolice gaźnika jest o dupę potłuc. W końcu wlot powietrza jest od dołu airboksa nad gaźnikiem, więc i tak go zaciągnie. A zatkaj no wlot do filtra, na odpalonym piecu. Jak pozrywałeś uszczelnienie i ciągnie tamtędy to może nawet nie zgaśnie
![]() Do tego brak uszczelek między kolektorem a głowicą. Pewnie bez kolektora by kulturarnie pracowała ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 10 godz 44 min 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2016
Miasto: Kalwaria Zeb.
Posty: 727
Motocykl: nie mam już Afryki
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0
|
![]()
Mnie tak RD04 prykało.
Po wymianie krućców gażnikaowych na nowe, temat załaotwiony. Chodziło o to ze były stare sztywne i puszczały lewe powietrze. Tam musisz mieć szczelność wszedzie na dolotach.
__________________
Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 20 godz 27 min 20 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
www.grzechunakolach.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana wydechu | teddy-boy | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 15.05.2014 09:53 |