|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Spoko, co do jakości ROXów to wiadomo. Najtańsza chińszczyzna nie jest dobrym pomysłem, ale Accel czy Zeta już raczej tak.
Z tymi tanimi rzeczami to generalnie rozumiem. Z tym że nie zawsze droższe znaczy lepsze, nie wszędzie. Stąd wolę mówić że człowieka nie stać na kiepskie rzeczy aby nie kupować 2 czy 3 razy. Dla mnie jest tak, że najlepiej wycelować tak aby jakość była właściwa ale narzut za markę i marketing nie nazbyt duży ![]() ....choć sam zakup GSa temu przeczy bo narzut za markę i marketing jest... duży, z jakością generalnie OK ale też nie jest to mistrzostwo świata w każdym obszarze. Ostatnio edytowane przez zimny : 23.03.2022 o 20:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
No... zdaje że coś się mi udało. Primo, nowa stara pompa hamulcowa działa bez zarzutu.
Drugie primo, moja naprawa ABSu wygląda że działa ![]() Układ zmontowany, zalany i odpowietrzony. ABS uzbraja się i zachowuje prawidłowo, sprawdzane ze 20 razy. Czas jeszcze na dłuższe testy drogowe ale to po wymianie kapci. Jak będę miał pewność po kilkuset km że jest OK to przygotuję może relację - z pozoru prosta niby robota ale jest ileś pułapek. ![]() Na lewo pompa z Focusa 1.0 2013, na prawo z Gejesa: ![]() ![]() Wszystko opisałem o tutaj: https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=42256 Ot co ![]() Ostatnio edytowane przez zimny : 30.03.2022 o 08:55 |
![]() |
![]() |